عکس‌هایی از دستمال 500 هزار تومانی اپل

تصاویر دستمال 500 هزار تومانی اپل را تماشا کنید

اگر کنجکاو هستید ببینید دستمال 500 هزار تومانی اپل – Apple Pishing Cloth که برای پاک کردن نمایشگر و سطوح محصولات اپل معرفی شده چه شکلی است، این پست را دنبال کنید.

به تازگی اپل محصولات جدیدی را از جمله نسل جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی و ایرپادز 3 رونمایی کرده است. اما یکی از محصولاتی که اصلاً انتظار معرفی آن را در کنفرانس پاییزی اپل نداشتیم، دستمال جادویی اپل بود. البته تصاویر زیادی از این محصول به جز آن چیزی که در وب‌سایت اپل قرار گرفته ندیده بودیم. اکنون تصاویر دستمال 500 هزار تومانی اپل در توییتر منتشر شده که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست.

تصاویر دستمال 500 هزار تومانی اپل در دنیای واقعی

عکس‌هایی از دستمال 500 هزار تومانی اپل

اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، شاید اگر این دستمال توسط برند دیگری تولید شده بود هرگز در تیتر اخبار وب‌سایت‌ها قرار نمی‌گرفت. اما معجزه نام «اپل» باعث شده حتی دیدن عکس‌های دستمال 500 هزار تومانی اپل هم برای بسیاری از کاربران جالب باشد. این ابزار پاک کننده با قیمت 19 دلاری در اپل استور فروخته می‌شود که خرید آن برای مشتریان ایرانی با یک حساب سرانگشتی بیش از 500 هزار تومان آب می‌خورد. البته این درحالیست که هیچ حق گمرکی بابت وارد کردن این یک تکه دستمال اعمال نشود!

اپل می‌گوید این دستمال از سال آینده به صورت رسمی فروخته می‌شود، اما این دستمال برای برخی از کاربرانی که این دستمال را پیش خرید ارسال شده است. یکی از این کاربران، یک کاربر در توییتر با نام Krgn1002 است که چهار عکس از آن را منتشر کرده است. نکته جالب این تصاویر، بسته‌بندی دستمال اپل است. اپل ادعا می‌کند به خاطر حفظ محیط زیست، با برداشتن آداپتور شارژر و هندزفری از داخل جعبه آیفون‌ها اقدام به کوچک‌تر کردن بسته‌بندی آن‌ها کرده است. ولی حالا در عکس‌هایی که از Apple Plishing Cloth منتشر شده نشان دهنده یک جعبه بزرگ غیرضروری برای این دستمال است!

عکس‌هایی از دستمال 500 هزار تومانی اپل

حک کردن لوگوی اپل روی این دستمال باعث باارزش شدن آن شده است. ولی هنوز هم این یک دستمال مخصوص تمیز کردن نمایشگر است و نباید انتظار جادوی خاصی را از آن داشته باشید. این دستمال خیلی تیره‌تر از آن چیزی است که در عکس‌های تبلیغاتی اپل دیده می‌شود. در عکس‌ها این دستمال تقریباً سفید رنگ است، ولی در واقعیت به خاکستری تیره بیشتر نزدیک است.

عکس‌هایی از دستمال 500 هزار تومانی اپل

در داخل جعبه آن شما دستمال و یک تکه کاغذ را مشاهده خواهید کرد که روی آن اطلاعاتی درباره محصول نوشته شده است. نوشته‌های روی این کاغذ می‌گوید:

مناسب استفاده روی نمایشگر و سطح تمام محصولات اپل. برای تمیز کردن لکه‌هایی که به سختی از روی شیشه‌هایی با ساختار نانو پاک می‌شوند، می‌توانید از یک محلول ایزوپروپیل الکل 70 درصدی استفاده کنید.

اپل می‌گوید از Polishing Cloth می‌توان برای پاک کردن تمام آیفون‌ها، اپل واچ، آیپد و مک بوک‌ها استفاده کرد. غول کوپرتینویی همچنین پیشنهاد می‌کند برای پاک کردن نمایشگر Apple Pro Display XDR هم از این پارچه مخصوص استفاده کنید. پرو دیسپلی ایکس دی آر یک نمایشگر بسیار گران قیمت 5 هزار دلاری برای Mac Pro و Mac Mini است که اگر بخواهید گلس نانو روی آن را تعویض کنید، باید 1000 دلار بپردازید! البته اپل همراه این نمایشگر یک دستمال پاک کننده مخصوص را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، ولی اگر به هر دلیلی آن غیر قابل استفاده شد می‌توانید این دستمال جدید را تهیه کنید.