گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE

سرانجام پس از مدت ها انتظار، تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی S21 FE رسما مشخص شد

در نهایت تاریخ رونمایی از گوشی پرچمدار اقتصادی سامسونگ گلکسی S21 FE مشخص شد. سامسونگ می‌خواهد در معرفی محصول جدیدش تابو شکنی کند.

مدت‌هاست که دیگر مثل گذشته شایعات زیادی را در خصوص گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE نمی‌شنویم؛ ولی این بدین معنا نیست که سامسونگ عرضه آن را لغو کرده است. بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این گوشی اوایل سال ۲۰۲۲ وارد میدان خواهد شد.

بر اساس آنچه که در این گژارش آمده، سامسونگ می‌خواهد پرچمدار اقتصادی خودش را در رویداد CES 2022 که بین ۱۵ تا ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود معرفی کند. این درحالیست که به گفته برخی دیگر از شایعات، گلکسی اس ۲۱ فن ادیشنگلکسی اس ۲۱ فن ادیشن قرار بود ۲۱ دی ماه معرفی شود.

سامسونگ هیچ‌وقت در نمایشگاه CES موبایل معرفی نمی‌کند

سامسونگ معمولا در نمایشگاه CES لوازم الکترونیکی خانگی معرفی می‌کند و هیچگاه گوشی‌های جدیدش را در این رویداد معرفی نمی‌کند؛ اما از آنجا که مدت رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE با تأخیر زیادی مواجه شده، تصمیم گرفته گوشی هوشمند جدید سری گلکسی اس را در یک نمایشگاه پرکاربر و شلوغ رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

طراحی گلکسی اس ۲۱ اف ای با یک مدل‌سازی سه‌بعدی به نمایش درآمد

صفحات پشتیبانی گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای از وب‌سایت سامسونگ حذف شدتا همه تصور کنیم پروژه تولید این گوشی لغو شده است؛ ولی مجددا این صفحات بازگشتند تا شایعات معرفی نشدن آن به طور کل از یاد برود.

و نکته بعدی اینکه سامسونگ نمی‌خواهد رونمایی از این پرچمدار اقتصادی با رویدا معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 خود همزمان باشد؛ به همین خاطر تصمیم گرفته معرفی سری اس ۲۲ را تا انتهای دی ماه یا اوایل بهمن به تأخیر بیندازد.

مشخصات احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE

گفته می‌شود گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، دوربین سه‌گانه پشتی، چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و یک باتری با ظرفیت ۴،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز است. در داخل جعبه گوشی نیز یک آداپتور شارژ ۲۵ وات و هندزفری قرار خواهد داشت. اگر گمانه‌زنی‌ها به واقعیت تبدیل شود، این گوشی ۶۴۹ دلار قیمت خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*