چالش کدنویسی سامسونگ

چالش کدنویسی سامسونگ و IBM برای توسعه راهکارهای نوآورانه برگزار می‌شود

چالش کدنویسی سامسونگ و IBM با هدف توسعه راهکارهای نوآورانه برای قهرمانان زندگی روزمره بشر در دوران شیوع کرونا برگزار می‌شود.

دو شرکت سامسونگ و IBM قصد دارند با دعوت از برنامه‌نویسان یک چالش کدنویسی ویژه را برگزار کنند. این چالش با هدف تشویق به توسعه راهکارهای نوآورانه برای کمک به قهرمانان زندگی روزمره بشر در نظر گرفته شده است و به شکل مشترک برگزار خواهد شد. سامسونگ که اخیرا در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود (SDC) این چالش را معرفی کرده بود قصد دارد با آن برای مشکلات پرسنلی نظیر مربیان، کادر درمان، نیروهای کالارسان و کارکنان حوزه مراقبت از کودکان که طی دوران شیوع کرونا خدمات ارزشمندی را به جامعه ارائه دادند، راه‌حل‌های مناسبی را پیدا کند.

جزئیات چالش کدنویسی سامسونگ و IBM

یک هیئت داوری از شرکت‌های سامسونگ و IBM تمام برنامه‌هایی که از سوی برنامه‌نویسان برای این چالش فرستاده می‌شود را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و به راهکار برنده نیز جایزه نقدی و محصولات سامسونگ اهدا خواهد شد. همچنین برنده برای توسعه راهکار خود توسط هر دو شرکت مورد حمایت قرار خواهد گرفت. چالش کدنویسی سامسونگ به عنوان بخشی از برنامه جهانی Call for Code محسوب می‌شود که طی آن با دعوت از توسعه‌دهندگان و حل‌کنندگان مسائل در سراسر جهان می‌توان با ساخت پروژه‌های فناوری منبع باز برخی از اصلی‌ترین مشکلات جهانی را برطرف کرد.

کی سی چوی، مدیر بخش B2B در سامسونگ موبایل عنوان کرد قهرمانان زندگی روزمره بشر به شکل خستگی‌ناپذیری در دوران شیوع کرونا به ما خدمات ارزشمندی را ارائه دادند و ما اکنون قصد داریم با سطوح جدیدی از اتصال و بینش فناوری راهکارهایی را ارائه دهیم که می‌تواند زندگی آنها و سایر افراد در سراسر جهان را آسان‌تر کند.

مدیر بخش B2B در سامسونگ موبایل در ادامه گفته‌های خود بیان کرد از این رو درهای نوآوری می‌بایست برای تحقق این اهداف برای همه گشوده شود. در همین راستا ما از چندین سال گذشته تاکنون با استفاده از پلتفرم‌های منبع باز با شرکت IBM و همچنین جوامع توسعه‌دهنده همکاری نزدیکی داریم. وی افزود همچنین انتخاب به عنوان یکی از داوران چالش جهانی Call for Code سال 2021 برایمان افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

گفتنی است راهکارها و برنامه‌هایی که برای چالش Call for Code Honoring Everyday Heroes ارسال می‌شوند می‌بایست از قابلیت اجرا روی گوشی هوشمند، تبلت یا دستگاه‌های پوشیدنی سامسونگ برخوردار باشند و از یک یا چند فناوری ابری منبع باز IBM نظیر IBM Cloud یا IBM Watson استفاده کنند. همچنین تمام شرکت‌کنندگان به ابزارهای سامسونگ و داده‌های The Weather Company دسترسی پیدا خواهند کرد.

علاقه‌مندان فقط تا 20 نوامبر سال 2021 فرصت دارند تا در این چالش شرکت کنند. همچنین برنده نیز در روز 9 دسامبر اعلام خواهد شد. علاوه بر این که برنده می‌تواند فناوری‌های سامسونگ و یک جایزه نقدی از IBM دریافت کند، از حمایت هر دو شرکت نیز برخوردار خواهد شد تا بتواند راهکار خود را برای زندگی بهتر قهرمانان زندگی روزمره بشر محقق کند.

همکاری طولانی و موفق سامسونگ و آی بی ام

باب لرد، معاون ارشد اکوسیستم جهانی در IBM نیز در این خصوص بیان کرد سامسونگ و شرکت IBM برای ارتقای نتایج تجاری برای مشتریان و همچنین برای منافع اجتماعی سابقه همکاری طولانی و موفقی دارند. وی افزود در ابتدای سال 2021 این دو شرکت به همراه سایر همکاران تصمیم گرفتند تا راه‌حل برنده چالش جهانی Call for Code 2019، Prometeo را به اجرا برسانند و اکنون بی‌صبرانه منتظریم تا توسعه‌دهندگان باز هم با استفاده از فناوری‌های باز ما بتوانند به شایسته‌ترین افراد جهان امروز یعنی قهرمانان زندگی روزمره ما خدمات ارزشمندی را ارائه دهند.

بیش از 30 سال قبل سامسونگ و IBM با کار روی نیمه‌رساناها همکاری خود را شروع کردند و هم‌اکنون روی هوش مصنوعی، 5G، نسل چهارم صنعت و شبکه‌ها تمرکز دارند. دو شرکت سامسونگ و IBM در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC) اعلام کردند برای مدرن‌سازی محیط‌های کار ترکیبی با تجربه‌های موبایلی بهینه‌سازی شده برای گلکسی زد فولد 3 همکاری جدیدی را آغاز خواهند کرد؛ پروژه‌ای که فرایند طراحی آن با کمک موسسه‌های خدمات مالی بزرگ به انجام رسیده است.

همچنین دو شرکت IBM و سامسونگ قصد دارند با هدف افزایش سرعت همگام‌سازی Industry 4.0 تحقیقاتی را روی راه‌کارهایی برای آوردن حجم کاری هوش مصنوعی به دستگاه‌های اندرویدی سامسونگ با استفاده از IBM Edge Application Manager آغاز کنند. علاوه بر این آنها روی استفاده از نگه‌دارنده‌ها در دستگاه‌های سامسونگ نیز تمرکز دارند تا حجم کاری را به شکل انعطاف‌پذیری به محل‌هایی چون هتل‌ها، مراکز توزیع، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، انبارها و کارخانه‌ها منتقل کنند و در همان مکان‌ها فرایند مدیریت و پردازش آنها را به انجام برسانند؛ با این طرح می‌توان موارد استفاده جدید قدرتمند برای موبایل و رایانش مرزی را با سرعت بیشتری توسعه داد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*