اولین تریلر سریال Book of Boba Fett

اولین تریلر سریال Book of Boba Fett را تماشا کنید

شرکت دیزنی از اولین تریلر سریال Book of Boba Fett – کتاب بوبا فت رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید به تماشای آن بپردازید.

اولین تریلر سریال Book of Boba Fett منتشر شد و طرفداران مجموعه‌ی جنگ ستارگان، کمتر از 2 ماه دیگر می‌توانند قسمت اول آن را تماشا کنند.

انتظارها به پایان رسید و دیزنی، ویدیوی معرفی سریال کتاب بوبا فت را منتشر کرد که قرار است اواخر ماه دسامبر، پخش خود را از سرویس دیزنی پلاس آغاز کند. فیلم، ماجراجویی‌های این شکارچی جایزه‌بگیر را ادامه خواهد داد که البته حالا به یک رئیس خلافکاران تبدیل شده است.

دیزنی تا اینجا نشان داده که فرمول تولید سریال‌های باکیفیت را به خوبی بلد است و پروژه‌ی جدید آن‌ها که بازگشت طرفداران به دنیای جنگ ستارگان را رقم می‌زند نیز جذاب به نظر می‌رسد.

تریلر سریال Book of Boba Fett همچنین نشان می‌دهد که همانند سریال مندلورین، باید منتظر یک داستان تلفیقی، از گذشته و حال باشیم. سریال، عناصر خاطره‌انگیز زیادی دارد که یادآور نسخه‌های سینمایی اصلی جنگ ستارگان هستند.

اولین تریلر سریال Book of Boba Fett

از نکات برجسته‌ی سریال می‌توان به تیم سازندگان آن اشاره کرد و فیلم‌سازانی همچون رابرت رودریگز، دیو فیلونی، جان فاورو و برایس دالاس هاوارد، ساخت بعضی از اپیزودها را برعهده داشته‌اند. همچنین دین کندی که آثاری همچون آپولو 13 و پارک ژوراسیک را در کارنامه دارد، مدیر فیلمبرداری سریال است.

دیگر برگ برنده‌ی سریال، حضور تمورا موریسون در نقش اصلی است. او در فیلم جنگ ستارگان: امپراتوری ضربه متقابل می‌زند (The Empire Strikes Back) صداپیشگی این شخصیت را برعهده داشت و همانند سریال مندلورین، این بار هم نقش بوبا فت را ایفا می‌کند.

اولین تریلر سریال Book of Boba Fett

همانطور که از تریلر مشخص است، بوبا فت تصمیم گرفته تا مسیر متفاوتی را برود و به یک رئیس مافیایی تبدیل شود اما هیچ‌کس باورش نمی‌کند و همه به او می‌خندند. این سریال دقیقا همان چیزی است که طرفداران فکر می‌کردند مندلورین خواهد بود.

کتاب بوبا فت همچنین یادآور سریال استار وارز: جهان زیرین (Star Wars: Underworld) است که جورج لوکاس برای چندین سال بر روی آن کار کرد اما موفقیت آمیز نبود و هرگز ساخته نشد.

سریال Book of Boba Fett در تاریخ 29 دسامبر (8 دی) به صورت اختصاصی از سرویس دیزنی پلاس پخش می‌شود و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*