نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6

نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 با چند ارتقاء کلیدی نسبت به نسخه قبلی معرفی شد

نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 معرفی شد. این تبلت پرچمدار اندرویدی از امکانات شگفت‌انگیزی برخوردار است و قیمت زیر 700 دلاری دارد.

پس از چندین هفته گمانه‌زنی و انتشار پوسترهای تبلیغاتی، سرانجام تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 به عنوان جدیدترین نسل تبلت گران قیمت و بالارده لنوو معرفی شد. این تبلت جدید نسخه بزرگ‌تر و بهتری از شیائوشین پد پرو نسل قبلی است که اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود. در ادامه می‌توانید بیشتر با این دستگاه آشنا شوید.

نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6

تبلت جدید لنوو از یک بدنه تمام فلزی با پوشش دو رنگ بهره می‌برد. ابعاد آن 285.61 در 184.3 در 5.63 میلی‌متر است و بیش از نیم کیلو (565 گرم) هم وزن دارد. در مجموع چهار اسپیکر استریو با برند JBL در بالا، پایین و دو طرف این تبلت قرار گرفته است که می‌تواند صدای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس را ارائه کند. در زیر دستگاه یک پورت USB Type-C نسل 2 قرار دارد، زیر کلید پاور در فریم بالایی یک حسگر اثر انگشت نهفته است و کلیدهای تنظیم حجم صدا هم روی فریم سمت راست نمایشگر قرار گرفته‌اند.

نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6

اما روی فریم سمت چپ چه خبر است؟ سازنده از کانکتور مغناطیسی Pogo Pin برای اتصال لوازم جانبی مختلفی مثل یک کیبورد به همراه یک اسلات کارت میکرو اس دی در سمت چپ فریم دستگاه خود استفاده کرده است. نسل دوم قلم هوشمند Xiaoxin نیز به صورت مغناطیسی به پشت قاب، بین ماژول دوربین و لوگو لنوو می‌چسبد و از همین طریق هم شارژ می‌شود.

یک نمایشگر 12.6 اینچی شگفت‌انگیز

در جلو، نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6 به یک نمایشگر 12.6 اینچی با پنل Samsung E4 AMOLED مجهز شده است که رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، نرخ رفرش 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس 360 هرتزی را ارائه می‌کند. این پنل نسبت کنتراست 10 میلیون به 1، اوج روشنایی 600 نیت و متوسط روشنایی 400 نیت را ارائه می‌کند و پوشش 100 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 دارد.

نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6

این نمایشگر از استانداردهای محبوب HDR از جمله HDR10 و +HDR10 و همچنین Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این گواهی TÜV Rheinland EyeSafe Display 2.0 را هم دریافت کرده که به کاربر اجازه می‌دهد نور آبی را در صفحه محدود کرده تا فشار روی چشمش را بکاهد.

چیپست اسنپدراگن 870 و حافظه پرسرعت UFS 3.1

در قلب تپنده تبلت جدید لنوو، چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام حضور دارد که 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه از نوع UFS 3.1 آن را همراهی می‌کنند. رابط کاربری ZUI 13 بر پایه اندروید 11 نیز در اختیار کاربران قرار می‌گید و می‌توانند از گزینه‌های ارتباطی آن از جمله Wi-Fi 6 دو باند و بلوتوث 5.2 نیز بهره‌مند شوند.

روی قاب پشتی این تبلت دو دوربین 13 + 5 مگاپیکسلی حضور دارد که اولی دوربین اصلی و دومی یک دوربین اولترا-واید برای گرفتن عکس‌های عریض است. در جلو نیز دو دوربین سلفی تعبیه شده که یکی 8 مگاپیکسلی برای عکاسی و دیگری سنسور ToF برای احراز هویت امن از طریق چهره است.

نسل جدید تبلت لنوو Xiaoxin Pad Pro 12.6

در نهایت باید به باتری غول پیکر 10,200 میلی‌آمپر ساعتی در زیر قاب این تبلت اشاره کرد که از شارژ سریع 45 وات و Quick Charge 4 کوالکام پشتیبانی می‌کند. هرچند لنوو در داخل جعبه آن یک آداپتور شارژ 30 وات را قرار داده است.

قیمت تبلت شیائوشین پد پرو 12.6

لنوو این تبلت را با برچسب قیمتی 672 دلاری وارد بازار داخلی خود می‌کند. قیمت نسل دوم قلم شیائوشین هم 62 دلار، کیبورد شیائوشین 101 دلار و قاب محافظ اورجینال این تبلت نیز 19 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*