بازی پلنگ سیاه

بازی پلنگ سیاه ساخته خواهد شد؛ مارول در دنیای بازی

طبق گزارش‌های منتشر شده، شرکت مارول قصد تولید بازی پلنگ سیاه را دارد. این بازی حالتی جهان باز و تک نفره خواهد داشت.

طرفداران مارول با انتشار تریلر فوق‌العاده فیلم پلنگ سیاه 2: زنده باد واکاندا در همایش کامیک کان 2022 به شدت هیجان زده شدند، اما این فیلم، تنها محصول در دست ساخت، بر اساس واکاندا نیست. گفته می‌شود که بازی پلنگ سیاه نیز در دست توسعه قرار دارد و ممکن است توسط استودیویی جدید که توسط رئیس سابق استودیوی خوش نام Monolith تاسیس شده، ساخته شود.

گزارشگر جف گراب در برنامه خبری روزانه خود در مورد این بازی جدید صحبت کرد. به گفته گراب، بازی پلنگ سیاه در سبک جهان باز، تک نفره با داستانی شبیه به فیلم‌های اصلی خواهد بود. احتمالا وقایع بازی، بعد از مرگ پلنگ سیاه قبلی اتفاق می‌افتد. بنابراین بازیکنان باید چالش تبدیل شدن به پلنگ سیاه جدید را پشت سر بگذارند. این بازی مورد انتظار در مراحل اولیه توسعه به سر می‌برد. به همین دلیل هنوز تاریخ عرضه‌ی احتمالی آن تعیین نشده است.

بازی پلنگ سیاه

در فیلم‌های ساخت مارول، تی‌چالا – نقشی که با بازی چادویک بوزمن جاودانه شد – پس از مرگ پدرش، پادشاه تی‌چاکا، نقش پلنگ سیاه را بر عهده گرفت. پلنگ سیاه یک جایگاه تشریفاتی و قابل احترام برای محافظ واکاندا است که در کمیک‌ها گاها تغییر می‌کند و افراد متفاوتی این لباس مشکی را به تن می‌کنند.

بوزمن در سال 2020 درگذشت و تریلر پلنگ سیاه 2 به وضوح نشان می‌دهد که سازندگان هم به احترام او، بازیگری را جایگزین نقش تی‌چالا نکرده‌اند و دنیای سینمایی مارول هم تی‌چالا فوت کرده است. هنوز مشخص نیست که بازیکنان در بازی پلنگ سیاه، کنترل تی‌چالا را برعهده خواهند داشت یا وارث او، اما گراب و مهمانش، مایک ویلیامز حدس می‌زنند که بازیکنان می‌تواند یک کاراکتر را ساخته و با آن به ماجراجویی در واکاندا بپردازند.

این بازی جدید با اسم رمز  «پروژه Ranier» شناخته می‌شود و شرکت الکترونیک آرتز وظیفه انتشار آن را برعهده دارد. گراب گفت که این اولین پروژه‌ی استودیوی تازه تاسیس کوین استفنز محسوب می‌شود. استودیوی Monolith در زمان رهبری استفنز، بازی‌های بزرگی مانند Middle-earth: Shadow of Mordor و دنباله‌ی موفق آن، Shadow of War را عرضه کرده بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*