بی ام و X5 Black Vermilion

بی ام و X5 Black Vermilion با 335 اسب بخار و تعداد محدود، یک شاسی بلند کلکسیونی است + ویدیو

بی ام و X5 Black Vermilion یک شاسی بلند 335 اسب بخاری است که فقط 350 نسخه از آن به بازار خواهد آمد. پس با SUV کلکسیونی جدید BMW آشنا شوید.

شاسی بلندهای آلمانی به ذات خود، خودروهای فوق العاده تهاجمی و خطرناکی هستند که می‌توانند با کمی دستکاری، چهره واقعی و وحش خود را نشان دهند. در ادامه به سراغ یکی از  خاص‌ترین تیونیگ‌های بی ام و X5 می‌رویم اما قبل از رسیدن به بحث‌های فنی، با ما همراه باشید تا در یک ویدیو جذاب و دیدنی، تمام ابعاد این شاسی بلند تیونینگ شده و کلکسیونی را زیر نظر بگیریم.

نگاهی به بی ام و X5 Black Vermilion

این خودرو بر اساس X5 xDrive40i طراحی شده است بنابراین بدون توضیحات اضافه، بیایید و به تغییرات اعمال شده در این شاسی بلند اسپرت نگاهی داشته باشیم. ترکیب رنگ مشکی و قرمز، دقیقا همان چیزی است که خون شما را به جوش می‌آورد. به همین خاطر است که رنگ مشکی متالیک Frozen Black با رگه‌هایی از رنگ قرمز در قسمت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی مثل جلو پنجره ترکیب شده تا بیشترین هیجان را به چهره‌ بی ام و X5 Black Vermilion تزریق کند.

بی ام و X5 Black Vermilion

همچنین هدلایت‌های موتور دار هم دودی شده‌اند و اگر 5400 دلار بیشتر پرداخت کنید، حتی می‌توانید پکیج اختصاصی X5 M را هم داشته باشید که تفاوت‌هایی را در سپرهای جلو و عقب، خلق می‌کند. کمی پایین‌تر، رینگ‌های 5 پره دوال 22 اینچی با طرح “Orbit Grey” را داریم و کالیپرهای قرمز رنگ ترمز هم این سمفونی آلمانی را تکمیل می‌کنند و همچنین اگزوزهای دو کاناله‌ پکیج M را هم خواهیم داشت.

شاسی بلند BMW بلک Vermilion ایکس 5

در زیر کاپوت، همه چیز به روال سابق خود در جریان است و هیچ خبری جدید وجود ندارد. یعنی باز هم همان پیشرانه 6 سیلندر خطی توربو شارژ را می‌بینیم که با 335 اسب بخار خود، می‌تواند این شاسی بلند اسپرت را در کمتر از 4.8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برساند.

بی ام و X5 Black Vermilion

بی ام و X5 Black Vermilion

حالا به داخل کابین بی ام و X5 Black Vermilion سری می‌زنیم تا با تریم مشکی و قرمز رنگ، حسابی هیجان زده شویم. صندلی‌ها، داشبورد و فرمان این نسخه، از چرم مشکی با دوخت قرمز رنگ طراحی شده‌اند و کفی‌های پارچه‌ای مشکی هم دقیقا همین ویژگی را دارد. برچسب «Black Vermilion Edition» هم بر روی کنسول وسطی به چشم می‌خورد تا به تمام سرنشیان، خاص بودن این نسخه را یادآوری کند.

شاسی بلند BMW بلک Vermilion ایکس 5

اهرم دنده کریستالی با ظاهری فوق العاده خاص

همچنین با پرداخت 650 دلار می‌توانید اهرم دنده، کلیدهای حالت حرکت و دکمه استارت جدیدی را داشته باشید که از کریستالی هستند و با ظاهر لاکچری خود، حس خاص بودن را به شما القا می‌کنند. به علاوه با پرداخت این مبلغ، تریم فیبر کربن کابین را هم پیش روی شما خواهد بود.

شاسی بلند BMW بلک Vermilion ایکس 5

در پایان به سراغ قیمت بی ام و X5 Black Vermilion می‌رویم که از همین الان با برچسب 83295 دلار، قابل سفارش است و تقریبا 30 هزار دلار گران‌تر از نسخه‌ی استاندارد بی ام و X5 خواهد بود. اما همه ما می‌دانیم که بی ام و X5، یک نسخه‌ی V8 (یعنی BMW X5 M50i) هم دارد که فقط 500 دلار گران‌تر از بی ام و X5 Black Vermilion است اما 523 اسب بخار قدرت دارد و در کمتر از 3.7 ثانیه، به سرعت 100 کیلومتر در ساعت دست پیدا می‌کند؛ یعنی تقریبا 200 اسب بخار بیشتر و 1 ثانیه سریع‌تر!

شاسی بلند BMW بلک Vermilion ایکس 5

پس به نظر شما، خاص بودن در اولویت است یا قدرت بیشتر و فاکتور سرعت؟ شما کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*