سیتروئن C4

سیتروئن C4 ، شاسی بلندی که احتمالا در بازار ایران عرضه شود + ویدیو

احتمال دارد به زودی سیتروئن C4 مدل ۲۰۲۱ روانه بازار کشور شود. برای آشنایی با طراحی، مشخصات و امکانات خودرو سیتروئن سی 4 با ما همراه باشید.

سیتروئن C4 مدل ۲۰۲۱ که طی سال گذشته توسط کمپانی فرانسوی سیتروئن به بازار جهانی عرضه شد، ممکن است به زودی توسط شرکت سایپا روانه بازار ایران شود. سایپا پیش از این نیز سابقه مونتاژ محصولات این خودروساز فرانسوی را در کارنامه داشت. این نسل از C4 طراحی زیباتری در مقایسه با نسل‌های قبلی دارد و علاوه بر این اجزای کابین آن نیز با متریال باکیفیتی طراحی شده‌اند. این مسئله باعث شده تا بسیاری از ایرادهای مدل‌های پیشین را دیگر در این خودرو مشاهده نکنیم. برای آشنایی بیشتر با آپشن‌ها و همچنین ویژگی‌های ظاهری سیتروئن سی 4 مدل ۲۰۲۱ ویدیو زیر را تماشا کنید.

ویدیوی نگاه اولیه به سیتروئن سی 4 مدل 2021

مشخصات فنی سیتروئن C4 مدل ۲۰۲۱

سیتروئن C4

کمپانی سیتروئن این نسل از C4 را در نسخه‌های مختلف روانه بازار کرده است؛ یکی از این مدل‌ها، نسخه بنزینی است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز شده است. نمونه دیگر نیز نسخه پلاگین هیبریدی است که از یک پیشرانه برقی و یک پیشرانه ۱.۲ لیتری بنزینی بهره می‌برد. حداکثر قدرت پیشرانه‌های این خودرو در حدود ۱۱۰ تا ۱۵۵ اسب بخار بوده و  وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک گذاشته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*