بازی Diablo 4

عرضه بازی Diablo 4 و Overwatch 2 به تاخیر افتاد

شرکت اکتیویژن بلیزارد به صورت رسمی اعلام کرد که هر دو بازی Diablo 4 و Overwatch 2 تا اطلاع ثانوی با تاخیر روبرو شده‌اند.

عرضه بازی Diablo 4 و Overwatch 2 که مدتی قبل معرفی شدند، به تعویق افتاده است و برای تجربه‌ی آن‌ها باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید.

دیابلو 4 و اورواچ 2، از موردانتظارترین بازی‌های چند سال اخیر به حساب می‌آیند که انتظار می‌رفت تا اواسط سال 2022 در دسترس قرار بگیرند. اما ظاهرا برنامه‌ریزی‌ها تغییر پیدا کرده است و شرکت اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که نمی‌تواند این عناوین را در همان تاریخ مشخص‌شده‌ی قبلی عرضه کند.

بلیزارد با انتشار پیامی، به این نکته نیز اشاره کرده که تیم‌های سازنده برای اینکه بتوانند یک بازی درجه یک و ارزشمند تولید کنند، به زمان بیشتری نیاز دارند و طرفداران نباید با این تاخیر نگران شوند، زیرا هر دو بازی مذکور آن‌ها را برای «سال‌ها» سرگرم خواهند کرد.

بازی Diablo 4

این تاخیر می‌تواند از نظر مالی نیز به اکتیویژن بلیزارد ضربه بزند اما آن‌ها براین باور هستند که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. از دیدگاه آن‌ها، به تعویق‌ افتادن بازی Diablo 4 و Overwatch 2 به نفع بازیکنان است و شرکت سازنده می‌تواند مطمئن باشد که محصولات موفق و شاخصی تولید کرده است.

بازی دیابلو 4 در جریان نمایشگاه بلیزکان 2019 معرفی شد و یک تریلر از آن در دسترس گرفت که متاسفانه شامل گیم‌پلی یا گرافیک بازی نمی‌شد. با این حال، پس از بازخوردهای منفی که نسخه‌ی موبایلی دیابلو دریافت کرد، طرفداران به قسمت چهارم روی خوش نشان دادند. بازی اورواچ 2 نیز در جریان همین نمایشگاه رونمایی شد و برخلاف شایعات، به نظر می‌رسد از بخش داستانی تک نفره بهره نمی‌برد.

در حال حاضر تاریخ انتشار تازه‌ای از سوی اکتیویژن بلیزارد مشخص نشده است اما می‌توان انتظار داشت که این آثار، تا قبل از سال 2023 وارد بازار نشوند. در صورت انتشار اخبار مرتبط، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*