گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

تمام گوشی هایی که این ماه (نوامبر 2021) باید منتظر رونمایی آنها باشیم

به ماه نوامبر رسیده‌ایم و حالا نوبت معرفی گوشی هایی است که معمولا قیمت مناسبی دارند و اکثر آنها از سوی موبایل سازهای چینی معرفی خواهند شد.

با رسیدن به ماه یکی مانده به آخر سال جاری میلادی و از آن جایی که بسیاری از پرچمداران قرار است در تعطیلات سال نو میلادی و هفته‌های پس از آن وارد بازار شوند فرصت خوبی پیش آمده تا کمپانی‌های چینی و شرکت‌هایی نظیر ایسوس گوشی های میان رده و اقتصادی خود را معرفی کنند.

از آنجایی که این گوشی ها طی سال‌های گذشته بسیار متنوع شده‌اند و شرکت‌های بیشتری به بازار موبایل های ارزان قیمت پیوستند، سخت است که بخواهید مدل‌های مختلف را بررسی کنید و از میان آنها جذاب‌ترین گزینه‌ها را بیرون بکشید. ما این کار را برای شما در این مطلب انجام داده و جذاب ترین گوشی های اقتصادی که قرار است در ماه نوامبر رونمایی می‌شوند را در لیست زیر مشاهده خواهید کرد.

گوشی پوکو ام ۴ پرو شیائومی – Poco M4 Pro

شیائومی چندین برند زیر مجموعه دارد و حالا شاخه پوکو قرار است یک گوشی جدید را معرفی کند. شرکت سازنده روز نهم نوامبر یعنی پنج روز دیگر را برای رونمایی از این گوشی اقتصادی در نظر گرفته و مدل پوکو ام ۴ پرو با طراحی جذاب قرار است به دیگر محصولات این شرکت چینی اضافه شود.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

بخشی از ویژگی‌های جذاب ردمی نوت ۱۱ در این گوشی اقتصادی نیز به چشم می‌خورد و از حیث مشخصات فنی شاهد یک نمایشگر ۶.۱ اینچی از نوع پنل آی پی اس ال سی دی با نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز خواهیم بود. پیش‌بینی می‌شود که پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی در این گوشی حضور داشته باشند. همچنین سیستم تصویربرداری آن شامل دوربین‌های ۵۸ مگاپیکسلی روی پنل پشتی و البته یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

ایسوس زنفون ۸/ ۸ زد – ASUS Zenfone 8/ 8Z

چندی پیش و در ماه می بود که ایسوس از گوشی های کامپکت زنفون ۸ در بازارهای اروپایی رونمایی کرد و عرضه آن در بازارهای آمریکا نیز چندی پس از آن اجرایی شد. حالا امروز قرار است که ایسوس فروش این محصول در بازار برزیل را آغاز کند. این مدل در بازارهای هند تحت عنوان ایسوس ۸ زد حضور خواهد داشت.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

از حیث طراحی بدنه همان‌طور که در تصویر می‌بینید شاهد یک بدنه کامپکت با نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس خواهیم بود. دوربین‌های دوگانه این گوشی دارای سنسورهای ۶۴ و ۱۲ مگاپیکسلی هستند و پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت داخلی دیگر مشخصات آن را تشکیل می‌دهند.

لاوا اگنی فایو جی – Lava AGNI 5G

شرکت گوشی سازی هندی لاوا قرار است مدل اگنی فایو جی را در بازارهای این کشور عرضه کند. چندی پیش تبلیغی از این محصول منتشر شد و رونمایی از آن به نهم نوامبر موکول شد هر چند که این برنامه‌ی زمان‌بندی‌شده از یوتیوب رسمی این کمپانی حذف شده است و حالا ممکن است که عرضه آن کمی با تاخیر مواجه شود اما نهایتا این تاخیر چندان طول نخواهد کشید و در ماه نوامبر شاهد معرفی این موبایل ارزان قیمت خواهیم بود.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

از حیث مشخصات سخت افزاری این گوشی اقتصادی یک نمایشگر جذاب با حفره درون نمایشگر و نرخ تازه سازی ۹۰ هرز دارد. دوربین سه گانه روی پنل پشتی این محصول از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند و پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۱۱ مشخصات اصلی آن را تشکیل می‌دهد.

iQOO ۸ پرو – iQOO 8 Pro

شرکت iQOO همین حالا هم مدل iQOO ۸ پرو را در بازارهای چین رونمایی کرده است و با وجود برخورداری از سخت افزار بسیار مناسب و طراحی مدرن، قیمت بسیار مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. حالا عرضه در کشور هند و دیگر بازارهای جهانی نیز وارد برنامه شده و البته هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن اعلام نشده است.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

گوشی اقتصادی iQOO 8 Pro دارای یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با پنل امولد ای 5 تولید شده توسط سامسونگ خواهد بود. طراحی خمیده نمایشگر لیتیوم پلیمری این محصول با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، آن را به گزینه‌ای بسیار جذاب برای گیمینگ تبدیل می‌کند. سه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی سیستم دوربین سه گانه این محصول را تشکیل می‌دهند و لنز سلفی آن میزبان یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود.

پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس کوالکام به همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع پنل‌های LPDDR5 و البته حافظه داخلی فلش UFS 3.1 با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت از دیگر مشخصات هیجان‌انگیز این گوشی هستند. مدل iQOO 8 Pro دارای ظرفیت ۴ هزار و ۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود و فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران پرمصرف تبدیل می‌کند.

گوشی گوگل پیکسل ۵ ای – Google Pixel 5a

گوگل چندی پیش پرده از محصول جدید خود تحت عنوان گوگل پیکسل ۵ ای در بازارهای ایالات متحده آمریکا برداشت و حالا عرضه آن قرار است به زودی اتفاق بیافتد. این محصول در کشور هند نیز قابل خرید خواهد بود و بعد از مدل پیکسل ۴ ای، این دومین محصول از این سری گوگل پیکسل محسوب می‌شود که وارد بازارهای هند خواهد شد.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

از نظر مشخصات سخت افزاری ما شاهد نمایشگر اولد ۶.۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، به همراه دوربین‌های دوگانه ۱۲.۲ مگاپیکسلی و ۱۶ مگاپیکسلی روی پنل پشتی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی خواهیم بود. پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵ با ۶ گیگابایت حافظه رم و ظرفیت داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. باتری گوگل پیکسل ۵ ای ظرفیتی معادل ۴۶۸۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت و فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی و البته اندروید ۱۱ به همراه پشتیبانی سه ساله از به‌روز‌رسانی‌های نرم افزاری دیگر ویژگی‌های آن را تشکیل می‌دهند.

اوپو ای 95 – Oppo A95

مدت زیادی است که در اخبار مربوط به اوپو ای 95 در رسانه‌ها دیده می‌شود و همین دیروز بود که رندر‌های جدیدی از این محصول در فضای مجازی منتشر شد و ما انتظار داریم که قبل از هفته دوم ماه نوامبر شاهد حضور موبایل اقتصادی اوپو در بازارهای آسیایی شرقی باشیم. نمایشگر این مدل دارای یک حفره خواهد بود و سیستم سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین‌های پشتی آن در نظر گرفته شده است.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

یک پردازنده اقتصادی (مدل نامشخص) به عنوان مغز متفکر این محصول در نظر گرفته شده و ۸ گیگابایت حافظه رم و ۵ گیگابایت حافظه مجازی آن را پشتیبانی می کنند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ ۳۳ واتی دیگر اطلاعاتی هستند که از این مدل وجود دارد.

گوشی ویوو وی 23 ای – Vivo V23e

بعد از اوپو حالا نوبت به ویوو می‌رسد که یک گوشی اقتصادی را به لیست محصولات خود اضافه کند. این دیوایس به تازگی تاییدیه‌های مختلفی را از نهاد بلوتوث و البته بنچمارک گیک بنچ دریافت کرده است بنابراین می‌توانیم شاهد رونمایی از آن طی روزهای آینده باشیم؛ البته هنوز تاریخ رسمی از کمپانی سازنده برای معرفی محصول اعلام نشده است.

گوشی های اقتصادی نوامبر 2021

طبق گزارش‌ها ما می‌توانیم شاهد یک نمایشگر با ناچ قطره‌ای، یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و البته یک دوربین سلفی قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی درون آن باشیم. تراشه هلیو A22 مدیاتک به عنوان مغز متفکر این گوشی و ۸ گیگابایت حافظه رم به همراه باتری ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی در لیست مشخصات آن به چشم می‌خورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*