مانیتور گیمینگ 27 اینچی جدید اچ پی

مانیتور گیمینگ 27 اینچی جدید اچ پی با قیمت بسیار مناسب معرفی شد

مانیتور گیمینگ 27 اینچی جدید اچ پی علیرغم مشخصات و طراحی جذاب، قیمت بسیار مناسبی دارد و گزینه‌ای ایده آل برای گیمرهای سخت‌پسند محسوب می‌شود.

اچ پی برندی نام آشنا در عرصه تکنولوژی محسوب می‌شود و سخت افزارهای باکیفیت این کمپانی سال‌هاست که در میان کاربران حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. حالا یک مانیتور گیمینگ با طراحی خمیده و قیمت معقول قرار است به لیست محصولات این برند آمریکایی اضافه شود.

مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید اچ پی با نام Omen 27c قرار است با ابعاد ۲۷ اینچی و رزولوشن جذاب ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل روانه بازار شود. این مانیتور مخصوص بازی دارای یک پنل VA و شعاع خمیدگی هزار میلی‌متری است. نرخ تاز‌سازی ۲۴۰ هرتز برای این محصول در نظر گرفته شده تا کوچکترین جزئیات بازی بدون هیچ تاخیری پیش روی چشمان شما قرار بگیرد.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی جدید اچ پی

البته اگر کامپیوتر قدرتمندی دارید و می‌خواهید به حداکثر نرخ تازه‌سازی دست پیدا کنید، باید مانیتور گیمینگ 27 اینچی جدید اچ پی را از طریق پورت دیسپلی پورت به کیس خود متصل کنید و اگر برای ارتباط از یک کابل اچ دی ام آی بهره ببرید، نرخ تازه سازی حداکثر به ۱۴۴ هرتز خواهد رسید.

مشخصات و قیمت مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدید اچ پی

در لیست مشخصات فنی محصول جذاب اچ پی نرخ کنتراست سه هزار به یک و پشتیبانی از استاندارد HDR400 دیده می‌شود. روشنایی ۴۵۰ نیت در این محصول تعبیه شده و طبق ادعای کمپانی سازنده، نمایشگر اومن 27 سی آنها از ۹۹ درصد گستره رنگی DCI P3 پشتیبانی می‌کند.

با توجه به این لیست مشخصات، قیمت ۵۳۰ دلاری در نظر گرفته شده برای این محصول جدید کاملا قانع‌کننده به نظر می‌رسد. این قیمت برای بازارهای آمریکا در نظر گرفته شده و هنوز مشخص نیست که در کشورهای دیگر شرایط به چه صورت خواهد بود؛ گفتنی است که فروش این مانیتور گیمینگ توسط اچ پی از همین حالا آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*