فرزند دوم

فرزند دوم بیاورید و بدون قرعه کشی خودرو ایرانی بخرید!

دبیر کمیته خانواده و کمیسیون فرهنگی مجلس گفت مادرانی که فرزند دوم بیاورند می‌توانند بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه، خودرو ایرانی دریافت کنند.

نماینده مجلس و دبیر کمیته خانواده و کمیسیون فرهنگی مجلس روز گذشته در خصوص طرح جوانی جمعیت و لزوم فرزندآوری خانواده‌ها صحبت‌هایی را مطرح کرد. به گفته مهدی عسگری، مشوق‌هایی برای مادران در نظر گرفته شده تا بانوان ما به فرزندآوری بیشتر تشویق شوند. از جمله این مشوق‌ها می‌توان به خرید خودرو ایرانی به قیمت کارخانه بدون قرعه کشی اشاره کرد.

عسگری در رابطه با قوانین حمایتی از عموم مادران اعلام کرد انتقال نیمی از مالکیت زمین یا واحد مسکونی به مادر، فروش بدون نوبت و بدون قرعه کشی خودرو ایرانی به قیمت کارخانه پس از تولد فرزند دوم به بعد به مادران، پوشش بیمه‌ای خدمات سلامت زنان، نیم‌بها شدن هزینه موزه‌ها و اماکن تاریخی، فرهنگی و ورزشی و سینماها برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر به همراه خانواده از جمله این قوانین هستند که در حوزه مادران به آنها توجه شده است.

فرزند دوم

این نماینده مجلس می‌گوید موضوع پیری جمعیت و سقوط نرخ باروری یکی از مسائل مهم کشور است. این موضوع، هرم سنی جمعیت کشور را به زودی معکوس می‌کند و تبعات جبران‌ناپذیری را برای آینده ایران به همراه می‌آورد. در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، سیاست‌های کلی لحاظ شده که از جمله آنها می‌توان به رفع موانع ازدواج، تسهیل و ترویج تشکیل خانواده، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران به خصوص در دوران بارداری و شیردهی، تحیکم و پایداری خانواده، ترویج و نهادینه‌سازی سبک زندگی ایرانی اسلامی و ارتقای امید به زندگی اشاره کرد.

خرید بدون نوبت خودرو ایرانی با آوردن فرزند دوم !

همچنین یکی از برنامه‌هایی که برای تشویق خانواده‌ها و مادران به فرزندآوری بیشتر در نظر گرفته شده، امکان خرید خودرو ایرانی بدون قرعه کشی و نوبت با قیمت کارخانه خواهد بود. مدت‌هاست که متقاضیان برای خرید خودرو به قیمت کارخانه باید پس از انجام ثبت نام، در نوبت باقی بمانند یا شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی امتحان کنند؛ اما مادران در صورت آوردن فرزند دوم یا بیشتر می‌توانند بدون این محدودیت‌ها، به راحتی یک خودرو به قیمت کارخانه از خودروسازان داخلی ما خریداری کنند.

این در حالی است که وزیر صمت اخیرا مدعی شده بود که با افزایش تولید خودرو در شرکت‌های خودروسازی داخلی، از سال آینده قرعه‌کشی برای خرید خودرو به کلی حذف می‌شود که هنوز مشخص نیست این امر محقق شود یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. زرشک با ابش سیری ده شاهی بعد از ابو برق مجانی گسترش معنویاتو رایگانیه اتوبوس و ابو برق اینم از خودروی قیمت کارخانه….حیف خاک خدا که شما مسعولین دارین روش راه میرین ..

  2. اينم بازم همون توهين به شعور(نداشته…!) مردمه

  3. جمع کنین …. .اون بچه میخواد با باد هوا بزرگ شه …. مشکل بیکاری رد حل کنین همه جوونا بدبخت شدن طرف ۴۰ سالشه سر سفره باباش نون میخوره ن کاری داره ن هدفی

  4. تو بانک بهمون خیلی خندیدن اینبارهم بریم تو ایران خودرو بهمون بخندند کدوم حرف هاتون درست است که ما با اون مبنا حرکت کنیم ..ترو خدا دست از سر ما بردارید یاعلی