دوربین گوشی های موبایل

با جدیدترین نوآوری هواوی برای ارتقا دوربین گوشی های موبایل آشنا شوید

هواوی برای ارتقای دوربین گوشی های موبایل یک اختراع جدید را به ثبت رساند که می‌تواند عملکرد دوربین گوشی را به سطح جدیدی برساند.

هواوی بدون شک به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه عکاسی موبایل محسوب می‌شود و گوشی‌های این کمپانی اغلب لقب بهترین دوبین گوشی جهان را از آن خود کرده‌اند. اکنون اطلاعات جدید حاکی از آن است که هواوی فرایند توسعه یک فناوری کاملا جدید را آغاز کرده که قادر است دوربین گوشی های موبایل را به سطح جدیدی برساند. در ادامه با جدیدترین نوآوری هواوی برای ارتقای دوربین گوشی های موبایل آشنا می‌شویم.

نوآوری هواوی برای ارتقای دوربین گوشی های موبایل

سازمان ثبت مالکیت ابداع چین اخیرا یک نوآوری جدید هواوی را به تایید رساند که دوربین گوشی های موبایل با این نوآوری می‌توانند ژست‌های حرکتی را تشخیص داده و حتی Viewfinder را طبق کاربر به شکل خودکار تنظیم کنند.

دوربین گوشی های موبایل

فناوری جدید هواوی باعث می‌شود تا دوربین گوشی های موبایل بتوانند Gestureها را به خوبی تشخیص دهند. در واقع این فناوری جدید قادر است عکاسی با گوشی های هوشمند را بیش از پیش آسان و لذت‌بخش کند. از این رو این فناوری برای کاربران حرفه‌ای و ولاگرها مزایای زیادی به همراه خواهد داشت.

دوبین جلویی گوشی های هواوی به کمک این فناوری می‌توانند Gesture دست کاربر و مواردی چون تنظیم Viewfinder را تشخیص دهند؛ برای مثال کاربر بدون این که مونوپاد را جدا کند و صحنه را بر هم بزند، قادر خواهد بود تصاویر ثبت شده را مرور کند.

ضمن این که کاربران می‌توانند با دور یا نزدیک کردن انگشتان خود از یکدیگر میزان زوم را نیز تغییر دهند. از این رو این فناوری جدید باعث می‌شود تا ثبت تصاویر سلفی و تصویر دسته‌جمعی بیش از پیش آسان شود. همچنین استفاده از این تکنیک بسیار آسان بوده و نیازی به یادگیری آن توسط کاربران نخواهد بود.

در حال حاضر مشخص نیست هواوی چه زمانی از فناوری جدید خود استفاده خواهد کرد، اما این شرکت سابقه درخشانی در استفاده از نوآوری جدید و ارائه آنها در محصولات خود دارد و انتظار می‌رود این فناوری نیز در محصولات آینده این شرکت ارائه شود.

هم‌اکنون گوشی قدرتمند هواوی پی 50 پرو جایگاه نخست رده‌بندی وبسایت DXOMARK را به خود اختصاص داده است و به عنوان بهترین دوربین موبایل دنیا محسوب می‌شود. هواوی پی 50 پرو یک گوشی فوق‌العاده برای عکاسی به‌شمار می‌رود و می‌تواند به نیازهای حرفه‌ای‌ترین کاربران نیز به خوبی پاسخ دهد.

دوربین گوشی های موبایل

گوشی هواوی پی 50 پرو به جادوی هوش مصنوعی هواوی، موتور پردازش تصویر پیشرفته هواوی XD Fusion Pro و لنزهای رده حرفه‌ای هواوی XD Optics مجهز شده و به همراه یکی از بهترین حسگرهای دوربین دنیا توانسته بالاترین امتیاز تاریخ در آزمایش‌های تخصصی DXOMARK را به ثبت برساند. طبق رتبه‌بندی DXOMARK، در جهان هیچ موبایلی نتوانسته در عکاسی بهتر از هواوی پی 50 پرو عمل کند و این گوشی با دریافت 144 امتیاز از آیفون 13 پرو مکس چهار پله بالاتر قرار دارد.

گفتنی است فقط گوشی های پرچمدار هواوی از لحاظ عکاسی برتر نیستند و موبایل‌های میان رده و حتی اقتصادی این شرکت نیز به دلیل الگوریتم‌های پیشرفته بر پایه هوش مصنوعی هواوی می‌توانند تصاویر فوق‌العاده را به ثبت برسانند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*