تصاویر لو رفته از گلکسی اس 22 اولترا

تصاویر لو رفته از گلکسی اس 22 اولترا ، مرگ سری نوت سامسونگ را تایید می‌کنند

عکس‌های واقعی لو رفته از گوشی گلکسی اس 22 اولترا – Galaxy S22 Ultra تأیید می‌کند که این گوشی جانشین گوشی‌های سری گلکسی نوت خواهد بود.

جدیدترین مطلب فاش شده از گلکسی اس 22 اولترا، این گوشی را از نمای پشت و جلو و از کناره‌ها نشان می‌دهد تا پیش از رونمایی رسمی نگاه دقیقی به طراحی آن بیندازیم. تصمیمات سالیان اخیر سامسونگ نشان داده که به دنبال بازنشسته کردن سری Galaxy Note است. آخرین عضو این خانواده، گوشی گلکسی نوت 20 است که معرفی آن به آگوست سال 2020 بازمی‌گردد. سامسونگ اوایل سال جاری میلادی گوشی گلکسی اس 21 اولترا خود را با پشتیبانی از قلم S Pen رونمایی کرد که البته این قلم به صورت جداگانه از گوشی عرضه می‌شود. اکنون تعداد گوشی‌هایی که از این قلم پشتیبانی می‌کنند، به عدد «2» رسیده است.

تصاویر لو رفته از گلکسی اس 22 اولترا

تصاویر جدیدی که از گوشی Galaxy S22 Ultra به بیرون درز کرده، یک وسیله جانبی در داخل قاب این دیوایس را به نمایش می‌گذارد؛ چیزی که تا پیش از این فقط مختص به گوشی‌های سری گلکسی نوت بود. در این عکس‌ها قلم S Pen در داخل بدنه گوشی جای گرفته است. این محفظه شبیه به همان چیزی است که در نوت 20 استفاده شده بود، در حالی که گوشی‌های گلکسی اس 21 اولترا و گلکسی زد فولد 3 هم می‌توانستند از قلم اس پن پشتیبانی کنند، ولی جایی برای نگهداری از قلم در داخل آن‌ها تعبیه نشده بود و مجبور بودید آن را بعد از استفاده داخل یک قاب مخصوص بگذارید.

تصاویر لو رفته از گلکسی اس 22 اولترا

در بالا عکسی از زد فولد 3، نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ را مشاهده می‌کنید. این گوشی از نسل جدید قلم S Pen سامسونگ پشتیبانی می‌کند و سامسونگ آن را با امکانات هوشمندانه و نوآورانه‌ای همراه کرده است. در زیر هم عکسی از گوشی گلکسی نوت 20 اولترا سامسونگ را مشاهده می‌کنید. وقتی عکس‌های جدید گوشی گلکسی S22‌ اولترا را در کنار آن می‌گذاریم، متوجه شباهت زیادی که بین محفظه جایگیری قلم هوشمند این دو گوشی وجود دارد می‌شویم.

تصاویر لو رفته از گلکسی اس 22 اولترا

عکس‌هایی که امروز منتشر شده یک حفره بسیار کوچک در مرکز قسمت بالایی نمایشگر را نشان می‌دهد که از دوربین سلفی گوشی میزبانی می‌کند. حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر تقریباً هم اندازه هم به نظر می‌رسند، در حالی که حاشیه‌های دو طرح چپ و راست «آبشاری» هستند. از زمان رونمایی از گلکسی نوت اج، سامسونگ گوشی‌های مختلفی را با لبه‌های منحنی عرضه کرده است که به طرف پشت گوشی کمی خمیده هستند.

بالا و پایین دستگاه کپسولی شکل هستند و از دو طرف به شکل نیم دایره انحنا پیدا کرده‌اند. در تصاویری که از گلکسی اس 22 اولترا منتشر شده یک پورت USB تایپ C در جای همیشگی خودش قرار دارد که در کنار آن یک اسلات سیم کارت و یک اسپیکر دیده می‌شود.

تصاویر لو رفته از گلکسی اس 22 اولترا

پشت گوشی یک سنسور دوربین احتمالی 108 مگاپیکسلی را نشان می‌دهد. اما به جز آن، یک سنسور 12 مگاپیکسلی اولترا-واید، یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری اپتیکال و یک دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی دیگر با زوم 10 برابری اپتیکال هم دیده می‌شود. در سمت راست دوربین‌های اصلی دو حفره دیگر هم دیده می‌شود که یکی از آن‌ها برای فلاش LED و دیگری ظاهراً برای سنسور 3 بعدی یا یک سنسور مجاورتی است.

رندرهای قدیمی‌تر یک ماژول دوربین به شکل حرف “P” را روی قاب پشتی گوشی ندان می‌دادند که همه سنسورهای در یک جزیره قرار داشتند. در هر صورت، این گوشی می‌تواند «بزرگ‌ترین گوشی خانواده گلکسی S» از زمان پیدایش آن‌ها لقب بگیرد.

تاریخ معرفی و عرضه گلکسی اس 22 اولترا

انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ 17 فوریه 2022 (27 بهمن 1400) از گوشی‌های خانواده Galaxy S22 خود رونمایی کند و کمتر از 10 روز بعد از آن‌ها وارد بازار شوند. یک منبع دیگر می‌گوید این گوشی‌ها هفته آخر ماه ژانویه معرفی می‌شوند. هر چه که هست، کنفرانس معرفی سامسونگ بین دو کنفرانس CES 2022 و MWC 2022 به عنوان بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه تکنولوژی برگزار شود. همچنین، به نظر می‌رسد هر سه عضو این خانواده همزمان با یکدیگر معرفی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*