همراه اول و ایرانسل

جریمه سنگین و عجیب هزار و ۳۰۱ میلیارد تومانی برای همراه اول و ایرانسل !

بر اساس اعلام سازمان تعزیرات حکومتی، دو اپراتور همراه اول و ایرانسل به دلیل گران فروشی بسته های اینترنت به پرداخت جریمه عجیب و سنگین هزار و 301 میلیارد تومانی محکوم شدند.

اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به دلیل گرانفروشی بسته های اینترنت جریمه شدند. محمد علی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه بیش از 13 هزار میلیارد ریالی این اپراتورهای تلفن همراه خبر داد.

میزان جریمه همراه اول و ایرانسل

به گفته اسفنانی، در پرونده تخلف اپراتورهای تلفن همراه در فروش بسته های اینترنت که از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارجاع داده شده، اپراتور همراه اول باید مبلغ 760 میلیارد و 300 میلیون جزای نقدی در حق صندوق دولت بپردازد و پروانه واحد آنها به مهر تخلف نوبت اول ممهور می‌شود. اپراتور ایرانسل نیز محکوم به پرداخت 540 میلیارد و 700 میلیون تومان جزای نقدی و ممهور شدن پروانه مهر تخلف نوبت اول شده است.

این جریمه به سبب اضافه دریافت از مشتریان در بسته های اینترنتی لحاظ شده است. همچنین مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد با توجه به این که در این قضیه، مردم متضرر شده‌اند، باید امکان پرداخت خسارت به مردم نیز فراهم شود. این رای در اداره کل تعزیرات حکومتی تهران قطعی است، اما اگر در دیوان عدالت اداری طرح دعوی کنند، قابلیت تجدید نظر خواهد داشت و اگر در دیوان عدالت اداری دستور توقف حکم صادر نشود، این حکم از همین امروز قابلیت اجرا دارد. اسفنانی در خصوص شکایت حدود یک سال گذشته سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در سازمان تعزیرات تهران بیان کرد:

رسیدگی به این پرونده کمی طولانی شد، چرا که باید استعلام‌هایی انجام می‌شد و کار کارشناسی صورت می‌گرفت تا نحوه محاسبه اضافه دریافت از مردم در بسته‌های ارائه شده طولانی‌مدت و کوتاه‌مدت، مشخص شود. این کاری فوق‌العاده فنی بود و باید مراجع خاص میزان تخلف را به ما اعلام می‌کردند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*