ام تی ان

ام تی ان در ایران می‌ماند؛ ادامه پرقدرت مسیر تحول دیجیتال با همکاری ایرانسل و MTN

پس از انتشار شایعات گوناگون، رسما اعلام شد که گروه ام تی ان به حضور در ایران ادامه می‌دهد و می‌توانیم شاهد تداوم مسیر تحول دیجیتال با همکاری ایرانسل و MTN باشیم.

صبح روز شنبه 15 آبان 1400، آقایان سبیسی جوناس، رئیس هیات مدیره گروه ام تی ان، رالف موپیتا، مدیرعامل گروه ام تی ان و اسماعیل جارودی معاون گروه MTN در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا از ساختمان مرکزی ایرانسل بازدید کردند. همچنین دیداری بین این مسئولان عالی‌رتبه گروه MTN با دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل و معاونان و تعدادی از کارکنان این اپراتور دیجیتال ایران برگزار شد.

در این دیدار، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه MTN بر ادامه حضور و فعالیت این شرکت در ایران و همکاری با شرکت ایرانسل تاکید کردند. به این ترتیب با وجود انتشار شایعات گوناگون و همچنین علی‌رغم برنامه ام تی ان برای خروج از سایر کشورهای منطقه خاورمیانه، این شرکت در ایران باقی می‌ماند تا با همکاری ایرانسل، مسیر تحول دیجیتال را پرقدرت ادامه دهد.

اهمیت همکاری ام تی ان با ایرانسل

سبیسی جوناس، رئیس هیات مدیره ام تی ان تاکید کرد که با وجود شرایط ژئوپولتیک در این منطقه، در کنار ایرانسل به همکاری و حمایت از کسب و کار در ایران ادامه می‌دهد. وی همچنین ضمن تقدیر از دستاوردها و اقدامات انجام شده در ایرانسل طی دوران اخیر، از تداوم گذار به تحول دیجیتال در حوزه‌هایی مثل فین تک خبر داد.

ام تی ان

مدیرعامل گروه MTN یعنی رالف موپیتا نیز به خاطر تلاش‌های مدیریتی انجام شده از مدیرعامل و معاونان شرکت ایرانسل قدردانی و به حرف و حدیث‌های پیش آمده در خصوص برنامه خروج ام تی ان از منطقه خاورمیانه و رویکرد آفریقامحور این گروه ارتباطی اشاره کرد. وی در ادامه تایید کرد که این گروه ارتباطی در حال ترک برخی کشورهای منطقه خاورمیانه مثل سوریه، یمن و افغانستان و واگذاری سایر شرکت‌های خود در این کشورها است، اما گفت ام تی ان چنین برنامه‌ای برای ایران ندارد. مدیرعامل ام تی ان همچنین افزود:

MTN تمرکز زیادی بر ایران به عنوان یک بازار مهم خواهد داشت و این امر با رویکرد آفریقامحور این گروه ارتباطی و برنامه ما برای خروج از کشورهایی مثل سوریه، یمن و افغانستان در تناقض نیست. ما روی بازار ایران تمرکز داریم و این در کنار و همزمان با رویکرد آفریقامحور ما است.

رالف موپیتا از مدیران ایرانسل خواست با قدرت به مسیر خود در تحول دیجیتال در ایران ادامه دهید و همانطور که در ارائه خدماتی مثل شبکه نسل 4 تلفن همراه در ایران پیشتاز بودید، در ارائه نسل پنجم یعنی 5G نیز با قدرت پیشتازی کنید. او ایرانسل را یکی از دو شرکت برتر گروه MTN در زمینه ترافیک شبکه ارتباطی دانست و از ادامه مسیر ایرانسل به عنوان یک کسب و کار موفق و راهبر بازار با همراهی MTN خبر داد.

ام تی ان

اسماعیل جارودی، معاون گروه ام تی ان در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هم از تیم مدیریتی ایرانسل و به خصوص دکتر عباسی آرند به خاطر دستاوردهای گوناگون و همچنین از مدیران ارشد گروه MTN به دلیل حمایت‌های مستمر از ایرانسل تشکر کرد و ادامه رابطه استراتژیک و طولانی‌مدت بین این دو شرکت را خواستار شد.

مدیرعامل ایرانسل یعنی دکتر بیژن عباسی آرند هم به مدیران گروه MTN خوش‌آمد گفت و از اهمیت گسترش همکاری‌های طولانی‌مدت بین دو طرف صحبت کرد. وی ضمن تقدیر از حمایت‌ها و همکاری‌های انجام شده از سوی گروه MTN، گفت امیدواریم این همکاری‌ها در آینده نیز بیش از پیش گسترش پیدا کند.

ام تی ان

در ادامه، مدیرعامل ایرانسل از شرایط موجود کسب و کارها در کشورمان و آخرین دستاوردهای ایرانسل در زمینه‌های مالی، تجاری و ارائه خدمات دیجیتال به مشترکان، گزارشی را ارائه داد. تیم بلندپایه مدیریتی گروه ام تی ان هم پس از دیدار و گفتگو با مدیرعامل و معاونان ایرانسل، در یکی از طبقات ساختمان مرکزی ایرانسل حاضر شدند و به گفتگو با کارکنان ایرانسل به عنوان اولین ارائه دهنده اینترنت 5 جی و رکورددار سرعت اینترنت در ایران پرداختند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*