نسخه جدید گوشی محبوب پوکو F3

نسخه جدید گوشی محبوب پوکو F3 شیائومی به همراه پوکو M4 Pro معرفی خواهد شد

آنطور که شنیده می‌شود، شیائومی قصد دارد فردا در کنار گوشی پوکو M4 Pro 5G خود از نسخه جدید گوشی محبوب پوکو F3 نیز رونمایی کند.

احتمالاً این ماه شیائومی در کنار گوشی پوکو M4 Pro 5G خود از نسخه جدید گوشی پوکو F3 نیز رونمایی کند. فردا 9 نوامبر (18 آبان) روزیست که شیائومی از گوشی پوکو ام 4 پرو 5 جی رونمایی می‌کند. گزارش‌های مختلفی وجود دارد که ادعا می‌کنند این گوشی نسخه تغییر نام پیدا کرده ردمی نوت 11 5G است. با این حال خود اوپو این موضوع را تأیید نکرده است. ردمی نوت 11 چندی پیش در چین رونمایی شده بود.

خبر خوب پوکو به طرفداران گوشی محبوب F3، کار روی نسخه جدید و ارتقا یافته این گوشی است. با توجه به توییتی که حساب کاربری رسمی پوکو منتشر کرده، احتمال دارد این نسخه فردا در کنار گوشی M4 Pro معرفی شود.

گوشی پوکو اف 3 اوایل سال جاری میلادی وارد بازار شد. پوکو اف 3 با نام‌های دیگری مثل ردمی کی 40 و شیائومی می 11 ایکس نیز در بازارهای مختلف به فروش رسیده است، ولی نام نسخه جهانی آن Poco F3 است.

نسخه جدید گوشی محبوب پوکو F3 همان ردمی کی 40 پرو است!

احتمال می‌رود فردا گوشی ردمی کی 40 پرو به عنوان نسخه ارتقا یافته پوکو اف 3 معرفی شود. اگر این‌چنین باشد، باید به چیپست اسنپدراگون 870 کوالکام مجهز باشد و از امکانات این گوشی الهام گرفته باشد. این گوشی همچنین به یک نمایشگر AMOLED E4 با نرخ رفرش 120 هرتزی و پشتیبانی از MEMC نیز مجهز است. هرچند احتمال دارد پوکو از چیپست بهتری مثل اسنپدراگون 888 در زیر قاب این گوشی استفاده کند. علاوه بر این ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی در سیستم دوربین، عمر باتری و توان شارژ هم پیشرفت کرده باشد.

نسخه فعلی گوشی پوکو F3 به یک نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ رفرش 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمس 360 هرتزی مجهز است. یک حفره 2.76 میلی‌متری نیز در بالای این نمایشگر برای گنجاندن دوربین سلفی ایجاد شده است. حاشیه‌های پایین صفحه نمایشگر نیز فقط 3.5 میلی‌متر است.

در بخش دوربین‌ها، این گوشی از دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی Sony IMX582 با فلاش LED بهره می‌برد. در کنار آن شاهد حضور یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه 119 درجه‌ای و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تله-ماکرو نیز هستیم. در جلوی گوشی هم یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی جای گرفته است. از دیگر امکانات نسخه قدیمی پوکو اف 3 می‌توان به درگاه USB Type-C، وای فای 6، بلوتوث و شبکه 5G اشاره کرد. وزن این دستگاه 196 گرم و ابعاد آن هم 163.7 در 76.4 در 7.8 میلی‌متر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*