مشخصات تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس

مشخصات تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس لو رفت

حضور تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس – +Samsung Galaxy Tab S8 در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench، مشخصات فنی این تبلت را لو داد.

ماه سپتامبر یکی از گوشی‌های ویوو با چیپست اسنپدراگون 898 در پلتفرم بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد؛ اما نتایج اولیه آن بنچمارک با سرعت کلاک پایینی اندازه‌گیری شده بودند. اکنون تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس وارد این بنچمارک شده و در حالی که هنوز هم به مرحله نهایی نرسیده، اما نتایج بهتری به دست آمده است.

مشخصات تبلت جدید سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس

بنچمارک گلکسی تب اس 8 پلاس

این تبلت با نام Samsung SM-X808U در پلتفرم بنچمارک‌گیری گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است. رمزگشایی شماره مدل آن نشان می‌دهد که این نام متعلق به تبلت گلکسی تب اس 8 پلاس با شبکه 5G‌ برای بازار ایالات متحده است. این تبلت با 8 گیگابایت رم همراه است و سیستم عامل اندروید 12 را اجرا می‌کند. هرچند گوگل اندروید 12 ال (Android 12L را مخصوص تبلت‌ها و گوشی‌های منعطف اندرویدی طراحی کرده است) را به تازگی معرفی کرده و احتمالاً در نسخه نهایی این تبلت هم اجرا شود.

نتایج به دست آمده 1،211 امتیاز در حالت تک هسته‌ای و 3،193 امتیاز را در حالت چند هسته‌ای نشان می‌دهند. به عنوان مثال گوشی گلکسی اس 22 پلاس با چیپست اگزینوس 2200 سامسونگ 1،073 امتیاز را در حالت تک هسته‌ای و 3،389 امتیاز را در حالت چند هسته‌ای ثبت کرده است. هر دو چیپست از معماری 4 نانومتری سامسونگ استفاده می‌کنند و پردازنده مرکزی آن‌ها هم مشابه است. این شامل یک هسته Cortex-X2، سه هسته Cortex-A710 و چهار هسته Cortex-A510 می‌شود.

بنچمارک گلکسی اس 22 سامسونگ

بنچمارک گوشی گلکسی اس 22

البته هسته X2 در چیپست اگزینوس، با اوج سرعت در بنچمارک اجرا نشده است؛ به همین خاطر است که می‌گوییم این‌ها نتایج اولیه هستند. اما چیپست اسنپدراگون 898 در زیر قاب تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس با سرعت کلاک خودش اجرا شده است. این شامل سرعت 3.0 گیگاهرتزی هسته اصلی، سرعت 2.5 گیگاهرتزی هسته‌های میانی و سرعت 1.8 گیگاهرتزی هسته‌های کوچک‌تر می‌شود.

ما باید بیشتر منتظر بمانیم تا نتایج بنچمارک معتبرتری از این دو چیپست پرچمدار اندرویدی منتشر شود و بتوانیم بیشتر در مورد پیشرفت این دو در مقایسه با اسنپدراگون 888 و اگزینوس 2100 صحبت کنیم.

سایر اطلاعات تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس

از دیگر مشخصاتی که به تبلت +Galaxy Tab S8 نسبت داده می‌شود، می‌توان به نمایشگر 12.4 اینچی OLED آن با نرخ رفرش 120 هرتزی، رم 8 گیگابایتی به صورت پایه و عرضه در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد. یک باتری 10,090 میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که با سرعت بسیار بالای 45 واتی شارژ می‌شود.

روی قاب پشتی این تبلت دو دوربین 13 + 5 مگاپیکسلی حضور دارند، در حالی که یک حسگر اثر انگشت در داخل نمایشگر آن نهفته شده و چهار اسپیکر دور تا دور تبلت جای گرفته‌اند تا مطمئن شوند صدایی فراگیر و استریو به گوش شما می‌رسد.

سامسونگ به همراه این تبلت در حال توسعه نسخه معمولی و اولترا گلکسی تب S8 است. انتظار می‌رود تبلت‌های این خانواده در ماه ژانویه یا فوریه، در کنار گوشی‌های سری گلکسی اس 22 رونمایی شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*