وان پلاس نورد 2

وان پلاس نورد 2، یک بمب ساعتی است؛ انفجار بعدی هم در هند رخ داد (حاوی تصاویر دلخراش)

وان پلاس نورد 2 همانند یک بمب ساعتی شده است و هر چند وقت یکبار خبر انفجار آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود. انفجار جدید OnePlus Nord 2 نیز در هند رخ داده است.

گویا یک گوشی وان پلاس نورد 2 دیگر در هند منفجر شده است. گزارش این اتفاق در کنار تعدادی عکس که از آسیب شدید کاربر حکایت دارد، برای اولین بار در توییتر منتشر شد.

انفجار وان پلاس نورد 2 بار دیگر خبرساز شد

البته وان پلاس هنوز در رابطه با دلیل این انفجار توضیحی را ارائه نکرده است،‌ ولی کاربر مورد اشاره اعلام کرده که شرکت چینی برای بررسی مشکل با وی تماس گرفته است. این اولین بار نیست که چنین مشکلی گریبان‌گیر وان پلاس نورد 2 می‌شود؛ زیرا اتفاقات مشابهی نیز در  چند ماه اخیر گزارش شده بود.

این کاربر هندی تصاویر منفجر شده گوشی وان پلاس را به اشتراک گذاشته است و در یکی از این تصاویر کاملا مشخص است که به خاطر انفجار به شدت آسیب دیده است.

وان پلاس، هرگز انتظار چنین چیزی را از شما نداشتم. ببینید محصول شما چه کرده است. لطفا برای عواقب آن آماده باشید. از بازی کردن با جان افراد دست بکشید. به خاطر شما آن پسر اکنون در حال زجر کشیدن است. فورا تماس بگیرید.

Suhit Sharma@

برای اولین بار در چهارشنبه ۱۲ آبان بود که این توییت منتشر شد و کمی پس از آن نیز تیم پشتیبانی وان پلاس از کاربر مربوطه خواست که از طریق پیام شخصی توییتر با آنها تماس بگیرد تا بتوانند اطلاعات تکمیلی را در رابطه با این موضوع دریافت کنند. هرچند که شرکت چینی تا به این لحظه جزئیات موضوع را منتشر نکرده است.

در روز دوشنبه ۱۷ آبان بود که این اتفاق مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت و فرد آسیب دیده نیز اعلام کرد که وان پلاس کاملا با وی در تماس است. وان پلاس در پاسخ به رسانه‌ها در ایمیلی اعلام کرد:

ما این اتفاقات را جدی می‌گیریم. تیم ما با کاربر مربوطه ارتباط برقرار کرده است و در حال جمع‌آوری اطلاعات لازم برای بررسی بیشتر این اتفاق هستیم.

وان پلاس نورد 2 در ۳۱ تیر ماه به عنوان جانشین گوشی میان رده محبوب وان پلاس نورد معرفی شد. تنها ۳ ماه از عرضه این گوشی به بازار گذشته است و در همین مدت کوتاه شاهد گزارش چندین انفجار بوده‌ایم.

البته وان پلاس همه موارد را قبول نکرده است. به عنوان مثال این شرکت کاربری را که ادعا می‌کرد گوشی وان پلاس نورد 2 در جیب کتش منفجر شده است را به اتهام ترویج اطلاعات نادرست و تلاش برای خراب کردن شهرت این شرکت تهدید به شکایت کرد.

علاوه بر خود گوشی، شارژر Nord 2 نیز اخیرا منفجر شده‌ است، هرچند که وان پلاس عوامل خارجی را در این اتفاق مقصر شمرد.

انفجار جدید وان پلاس نورد 2 در حالی رخ می‌دهد که این شرکت خود را برای عرضه نسخه Pac-Mac این گوشی آماده می‌کند. این نسخه قرار است با برچسب قیمتی ۵۱۲ دلاری عرضه شود که در مقایسه با قوی‌ترین نسخه Nord 2 حدود ۴۰ دلار گران‌تر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*