یخچال های Bespoke سامسونگ

با ویژگی‌های یخچال های Bespoke سامسونگ آشنا شوید

یخچال های Bespoke سامسونگ بر اساس سلیقه مشتریان طراحی شدند تا با مجموعه‌ای از امکانات خود بتوانند به خوبی به نیاز کاربران خود پاسخ دهند. در ادامه با ویژگی‌های این یخچال سامسونگ آشنا خواهیم شد.

شرکت سامسونگ اخیرا از محصولات جدید خود در دومین رویداد مجازی زندگی بدون توقف پرده برداشت. این شرکت کره‌ای محصولات خود را در قالب یک خانه شگفت‌انگیز به معرض نمایش گذاشت و توانست به کمک آنها تعریف جدیدی از یک خانه هوشمند، کارآمد و سازگار را ارائه دهد. یخچال های Bespoke نیز یکی از سری محصولات منتخب سامسونگ در این رویداد محسوب می‌شوند که از طراحی نوآورانه، ماژولار و پنلی با قابلیت سفارشی‌سازی بهره می‌برند. همچنین یخچال های Bespoke سامسونگ با طراحی نوآورانه خود توانستند دو جایزه طلایی را از مسابقات جهانی طراحی IDEA و نمایشگاه فروم بین‌المللی (iF) در سال 2020 میلادی از آن خود کنند.

ویژگی‌های یخچال های Bespoke سامسونگ

قابلیت سفارشی‌سازی

یخچال های Bespoke سامسونگ

شرکت سامسونگ در سال 2021 یخچال فریزر Bespoke را به عنوان نخستین سری از محصولات Bespoke خود به بازار اروپا عرضه کرد. مصرف‌کنندگان بر اساس نیاز خود می‌توانند از میان یخچال یا فریزر یک در یا BMF در دو ابعاد متفاوت یکی را بر اساس نیاز خود سفارش دهند. همچنین مشتریان می‌توانند پنل‌های قابل تعویض یخچال های Bespoke سامسونگ را در 20 رنگ و متریال متفاوت بر اساس سلیقه خود خریداری کنند. ضمن این که سامسونگ برای این سری از یخچال خود تنظیمات متعددی را نظر گرفته است تا مشتریان بتوانند آن را در هر مرحله زندگی بر اساس نیازهای خود تغییر دهند.

یخچال های Bespoke سامسونگ

علاوه بر این شخصی‌سازی‌ها، مالکان این یخچال‌ها می‌توانند از امکانات متعددی که این محصول در اختیار آنها قرار می‌دهد بهره‌مند شوند. در واقع مشتریان قادرند برای فضای بیشتر یا تغییر دکوراسیون به جای خرید یک یخچال جدید، به آسانی قطعاتی مجزا را به یخچال های Bespoke سامسونگ اضافه کنند. در واقع این ویژگی باعث افزایش عمر این دسته از لوازم خانگی خواهد شد و کاربران تا چندین سال می‌توانند از آنها استفاده کنند.

یخچال های Bespoke سامسونگ

سامسونگ برای این سری از یخچال‌های خود طراحی و مهندسی ویژه‌ای را در نظر گرفته تا بالاترین عملکرد را ارائه دهند. در واقع این یخچال از ترکیب 68 حق اختراع در حوزه‌های طراحی و مهندسی ساخته شده و به همین دلیل می‌تواند با ویژگی‌های متعدد خود به تمام نیازهای مشتریان پاسخ دهد.

فناوری‌های نوآورانه

یخچال های Bespoke سامسونگ

یخچال پایین فریزر RB7300 سامسونگ از سری Bespoke از طراحی زیبا و هوشمند در کنار فناوری‌های کارآمد بهره می‌برد تا بهترین عملکرد را ارائه دهد. این یخچال به کمپرسور دیجیتال اینورتر سامسونگ مجهز شده و سرعت فعالیت آن طبق مواد داخل یخچال تنظیم خواهد شد. از این رو مصرف برق کمتری به همراه دارد و مبلغ قبض کاربر نیز به دلیل رتبه بهره‌وری انرژی A کاهش پیدا خواهد کرد.

یخچال های Bespoke سامسونگ

سامسونگ با استفاده از فناوری فضای حداکثری (SpaceMax) به همراه عایق‌بندی ویژه باعث شده تا ابعاد دیواره یخچال نیز کاهش پیدا کند و کاربران به فضای 390 لیتری برای ذخیره مواد غذایی بیشتر دسترسی پیدا کنند. همچنین سامسونگ برای این یخچال قابلیت سرما همه جانبه (All-Around Cooling) را در نظر گرفته که به کمک آن مواد غذایی بدون نگرانی از یخ‌زدگی همواره در تمام نقاط خنک نگه داشته خواهند شد؛ چرا که خنک‌کننده همه‌جانبه همواره دما و گردش هوای خنک را از طریق محفظه‌های اصلی مورد بررسی قرار داده و کلیه طبقه‌های یخچال را به طور برابر خنک خواهد کرد.

یخچال های Bespoke سامسونگ

سیستم خنک‌کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus) یکی دیگر از فناوری‌های نوآورانه یخچال های Bespoke سامسونگ محسوب می‌شود که می‌تواند با دو تبخیرکننده خود فضای یخچال و فریزر را به شکل جداگانه مدیریت کند. این سیستم علاوه بر این که قادر به حفظ میزان سطح دما و رطوبت است، مانع ترکیب بوی غذاهای داخل یخچال و فریزر خواهد شد.

فناوری Cool Zone Select نیز با هدف این که کاربران بتوانند مواد غذایی را بر اساس نیاز خود خنک کنند ارائه شده است. در واقع کاربران فقط با یک لمس ساده قادرند میزان سرمایش یخچال را از بین 4 حالت فریزر، یخچال، خنک و انجماد تنظیم کنند.

از دیگر یخچال های سری Bespoke سامسونگ که به شکل تک در و با فناوری‌های پیشرفته‌ای نظیر SpaceMax طراحی شده می‌توان به مدل RR7000 اشاره کرد. در واقع این مدل از 385 لیتر ظرفیت بهره می‌برد و به فناوری‌هایی چون خنک‌کنندگی (Power Cool) و منجمدسازی سریع (Power Freeze) نیز مجهز شده است. به طور کلی یخچال های Bespoke سامسونگ موفق شدند با ارائه ویژگی‌های طراحی منحصربه‌فرد برای کاربران تجربه جدیدی از سفارشی‌سازی لوازم خانگی را فراهم سازند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*