خودروهای سال ۲۰۲۳ بی ام و

این آپشن رویایی به خودروهای سال ۲۰۲۳ بی ام و می‌آید

طبق گزارش‌های منتشر شده درباره‌ی شرکت BMW قرار است که آپشن‌ها و قابلیت‌های خودران جدیدی به خودروهای سال ۲۰۲۳ بی ام و اضافه شود.

احتمال دارد که تا سال آینده ویژگی‌های جذاب جدیدی به اتومبیل‌های خودران اضافه شوند و این خودروها را که زمانی در رویای بشر بوده جذاب‌تر کنند. شرکت خودروسازی بی ام و نیز تصمیم دارد ویژگی جدیدی را به اتومبیل های خودران خود اضافه کند.

طبق گفته‌های مدیر بخش توسعه این شرکت آن‌ها قصد دارند که به خودروهای سال ۲۰۲۳ بی ام و امکانات جدیدی اضافه کنند. قرار است که این آپشن‌ها در سری ۷ مشاهده شوند، اما اگر فیدبک‌های مثبتی از افزودن این ویژگی‌ها دریافت کرد، شرکت ‌BMW تصمیم دارد که این امکانات را رفته رفته در سایر محصولات خود نیز به کار بگیرد.

ویژگی‌های خودروهای سال ۲۰۲۳ بی ام و

تاکنون اطلاعات دقیقی از این سیستم منتشر نشده، اما با توجه به گزارش‌ها و خبرهای شنیده شده، این شرکت خودروسازی تصمیم دارد آپشن‌هایی نظیر شتاب گیری خودکار در مسیرهای خلوت، توقف در گذرگاه‌هایی که چراغ قرمز دارند و ترمز خودکار هنگام مواجه شدن ناگهانی خودرو با مانع‌‌ها را به خودروهای سال ۲۰۲۳ بی ام و اضافه کند. با این حال سیستم‌های کنترل به صورت دستی نیز همچنان سر جای خود باقی خواهند ماند تا در شرایط خاص و بحرانی برای حفظ امنیت خود راننده بتواند خودرو را هدایت کند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر این سیستم‌های یاری کننده به عنوان آپشن عرضه می‌شوند نه به صورت استاندارد؛ به عبارت ساده‌تر خریدار هنگام خرید تصمیم می‌گیرد که خودروی مورد نظر او این آپشن‌ها را داشته باشد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*