شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه کدام است؟

تلاش برای یافتن بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه یا نصب و راه اندازی شبکه برای کسب و کارها اغلب ممکن است سخت باشد. عوامل زیادی وجود دارند که باید در نظر گرفته شوند و هیچکس نمی‌خواهد تصمیمی بگیرد که ممکن است در آینده پشیمان شود. بدون اتصال به شبکه‌ای ایمن و پویا، نمی‌توان عملکرد و فرآیندهای اجرایی سازمان را بهینه کرد. به همین دلیل، ضروری است هر کسب و کاری در هر ابعادی به دنبال کسب خدمات از بهترین شرکت‌های پشتیبانی شبکه باشند؛ اما چطور می‌توان یک شرکت خوب را پیدا کرد؟

شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه

نصب و راه اندازی شبکه

بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه چه ویژگی‌هایی دارد؟

یکی از راه‌های انتخاب یک شرکت خوب در حوزه خدمات شبکه این است که به مشخصات و ویژگی‌هایی شرکت مربوطه توجه شود. این ویژگی‌ها اغلب عبارتند از:

1- پشتیبانی تمام وقت

اگر مشکلی در شبکه پیش بیاید، فرآیند عملکردی سازمان مختل می‌شود. در اینگونه موارد انتظار می‌رود شرکت خدمات شبکه به سرعت وارد میدان شود و مشکل را حل کند. در پشتیبانی شبکه داشتن خدمات پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته از اهمیت بالایی برخوردار است و از همه مهمتر این است که پشتیبانی باید با پاسخگویی سریع همراه باشد، چرا که حتی قطعی های کوتاه شبکه می تواند فعالیت کسب و کارها را با اختلال مواجه کند. پشتیبانی قوی این تضمین را می‌دهد که در زمان مشکل، تیمی از افراد مجرب در کوتاه‌ترین زمان مشکل را برطرف کنند.

2- قابلیت اطمینان بالا

قابلیت اطمینان یک ویژگی مهم برای یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه است. این اصطلاح به این معناست که یک شرکت با تجهیز زیرساخت‌های لازم برای شبکه و راه اندازی آن، به کسب و کار مربوطه در مورد کارکرد صحیح سیستم‌های کامپیوتری، عدم قطعی و آپتایم بودن اطمینان لازم را می‌دهد. بسیاری از سازمان‌ها با قطعی مداوم شبکه مواجه می شوند و به همین دلیل، در جستجوی دریافت خدمات قوی با قابلیت اطمینان بالا هستند. قابلیت اطمینان را تنها می‌توان از سابقه و کیفیت خدمات شرکت مربوطه شناسایی کرد.

شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه

پشتیبانی شبکه

3- انواع خدمات شبکه

از دیگر مشخصات یک شرکت خوب، ارائه انواع و اقسام خدمات شبکه است. بدین معنا که شرکت ارائه دهنده خدمات باید بتواند از نصب و راه اندازی شبکه گرفته تا پشتیبانی، بازه گسترده‌ای از سرویس‌ها را در اختیار مشتری قرار دهد. شرکتی که بتواند همه کارهای مربوط به شبکه را انجام دهد، در نزد مشتری جایگاه ویژه‌ای خواهد داشت. کل فرآیند ارائه خدمات شبکه باید شامل تعریف نیازهای کسب و کار، پیاده سازی شبکه کامپیوتری، نظارت و کنترل در نحوه کار شبکه و توسعه زیرساخت های شبکه باشد.

همکاری با یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه چه مزایایی دارد؟

از فواید یک شرکت خوب در زمینه خدمات و پشتیبانی شبکه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب و راه اندازی انواع سرویس‌های نرم افزاری و سخت افزاری
  • برخورداری از دانش روز برای ارائه راهکارهای مختلف در حوزه IT
  • پشتیبانی تمام وقت از تمامی سرویس‌های شبکه
  • برقراری امنیت سیستم‌ها از تمامی داده‌های سازمانی
  • نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته
  • نگهداری و پشتیبانی از شبکه
  • برقراری سیستم قوی برای کاربران نسبت به داشتن دسترسی به منابع
  • راه اندازی زیرساخت استفاده مشترک از پرینترها و فایل‌ها و سرورها
  • توانایی ارتقاء زیرساخت‌های شبکه
  • ارائه خدمات تلفن ویپ (VoIP)
  • ارائه خدمات مربوط به آموزش کارکنان برای بهبود عملکرد
  • پشتیبان گیری از اطلاعات و منابع سازمان
  • تهیه گزارشات مدیریتی و نقشه شبکه
شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه

نصب و راه اندازی دوربین مداربسته

چطور بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه را پیدا کنیم؟

استفاده از خدمات شبکه برای تمامی سازمان‌هایی که با کامپیوتر سروکار دارند و به صورت آنلاین کار می‌کنند، یک ضرورت مطلق است. از این رو، پیدا کردن یک شرکت خوب می‌تواند به معنای این باشد که کل سیستم شبکه تحت نظارت و کنترل 24 ساعته است. بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه باید دارای دانش فنی بالا جهت ارائه خدماتی مطابق با معیارها و نیازهای روز دنیا باشد.

از میان شرکت‌های مختلف، «شرکت پینگونت» یکی از شرکت هایی است که بهترین راه حل‌های پیشرفته ارتباطی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. این شرکت توانسته با استفاده از نیروی‌های متخصص و کاربلد و سابقه درخشان در حوزه خدمات شبکه، به قطب بزرگ و شناخته شده‌ای در این زمینه تبدیل شود. شرکت پینگونت می‌تواند خدمات نصب و راه اندازی شبکه، نصب و راه اندازی ویپ VoIP و همچنین خدمات مربوط به دوربین مداربسته را به مشتریان عزیز خود ارائه می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*