هیوندای آزرا گرنجور

نسخه خاص هیوندای آزرا گرنجور معرفی شد + عکس

نسخه خاص هیوندای آزرا گرنجور معرفی شد. هیوندای به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد تولید گرنجور از نسخه خاص آن با طراحی کلاسیک پرده برداشت.

شرکت هیوندای نخستین بار در سال 1986 میلادی سدان گرنجور را تولید و به بازار عرضه کرد؛ خودرویی که تا به امروز تولید آن ادامه دارد و توانست به یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات این خودروساز کره‌ای تبدیل شود. البته گرنجور در بازارهای مختلفی از جمله ایران با نام آزرا شناخته می‌شود. همچنین تاکنون این سدان فول‌سایز در 6 نسل به بازارهای جهانی عرضه شده، اما فقط نسل چهارم و پنجم آن در بازار ایران حضور دارد.

مشخصات نسخه خاص هیوندای آزرا گرنجور 

هیوندای آزرا گرنجور

این خودروساز کره‌ای به تازگی به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد تولید گرنجور از نسخه ویژه آن پرده برداشت که از طراحی خاص و کلاسیکی بهره می‌برد. نسخه خاص هیوندای آزرا گرنجور در واقع یک مدل مفهومی محسوب می‌شود که شرکت سازنده برای آن طراحی جعبه‌ای محبوب دهه 80 میلادی را در نظر گرفته است.

هیوندای آزرا گرنجور

این سبک طراحی در کشورهای آسیایی در آن دوران از محبوبیت خاصی بهره می‌برد. هرچند ظاهر این خودرو کلاسیک بوده، اما این نسخه کاملا مدرن طراحی شده است. برای مثال طراحان برای چراغ‌های اصلی از گرافیک داخلی LED مشابه هیوندای آیونیک 5 استفاده کردند.

هیوندای آزرا گرنجور

شرکت سازنده برای کابین نیز پوشش چرم و پارچه مخمل باکیفیت در نظر گرفته است که ترکیب آنها با تکنولوژی‌های مختلف توانسته نمای جذابی را به وجود آورد. هیوندای برای لوکس‌تر شدن فضای داخلی کابین از نورپردازی خلاقانه‌ای در بخش داخلی درها و سقف ردیف عقب نیز استفاده کرده است.

هیوندای آزرا گرنجور

نسخه خاص هیوندای آزرا گرنجور از نمایشگرهای دیجیتال یکپارچه برای سیستم سرگرمی و صفحه‌آمپر نیز بهره می‌برد. همچنین هیوندای یک نمایشگر تبلتی را به شکل عمودی در بخش بالای کنسول میانی نصب کرده که می‌توان از آن برای تنظیمات سیستم صوتی و تهویه استفاده کرد.

هیوندای آزرا گرنجور

همچنین استفاده از عناصر کرومی در بخش‌های مختلف باعث شدند تا حس لوکس بودن فضای کابین افزایش پیدا کند. در کنسول جلو طراحی ماژولاری مانند محفظه ذخیره اشیا در کنسول به چشم می‌خورد که از ساختاری مشابه درپوش کلیدهای پیانو بهره می‌برد.

هیوندای آزرا گرنجور

سیستم صوتی این خودرو نیز دارای طراحی کلاسیکی بوده و در بخش بالای محفظه پیانویی نصب شده است. همچنین این خودرو به یک موتور الکتریکی مجهز خواهد بود، اما هیوندای هنوز در خصوص میزان قدرت و گشتاور آن جزئیاتی اعلام نکرده است.

گالری تصاویر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*