ایمیل مایکروسافت

همین حالا ایمیل مایکروسافت خود را چک‌ کنید؛ مایکروسافت به‌صورت رندم کارت هدیه ۱۰۰ دلاری به کاربران داده است!

همین الان ایمیل مایکروسافت خود را چک کنید، چرا که مایکروسافت به صورت رندم به کاربران ایکس باکس، یک کارت هدیه یا گیفت کارت 100 دلاری داده است.

یکی از کاربران توییتر به نام Wario64 به تازگی با انتشار توییتی اعلام کرد مایکروسافت یک ایمیل حاوی گیفت کارت را به صورت تصادفی برای برخی از کاربران ارسال می‌کند. این کارت های هدیه به صورت رندم بین 10 دلار تا 100 دلار متغیر هستند. این گیفت کارت‌ها به تعدادی از کاربران ایکس باکس ارسال شده و کاربران این کنسول‌های مایکروسافت می‌توانند با آن اشتراک ده ماهه گیم پس و بازی های زیادی را خریداری کنند.

ایمیل مایکروسافت به کاربران حقیقت دارد؟

هنوز این خبر به صورت رسمی تایید نشده است، اما شواهد حاکی از آن است که هدیه مایکروسافت به برخی کاربران ایکس باکس واقعیت دارد. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر از کاربران ایکس باکس هستید، همین حالا ایمیل خود را چک کنید تا شاید شما هم جزو افراد خوش‌شانسی باشید که این گیفت کارت‌ها را دریافت می‌کنید.

ایمیل مایکروسافت

همچنین هنوز مشخص نیست چه تعداد از کاربران ایکس باکس این گیفت کارت‌های صد دلاری را دریافت می‌کنند،‌ اما به نظر می‌رسد تعداد این کارت‌های هدیه بسیار محدود باشد. گفتنی است که هدیه مایکروسافت به تعدادی از کاربران به مناسبت تعطیلات کریسمس است که فاصله زیادی با آن نداریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*