تویوتا Aygo X

تویوتا Aygo X معرفی شد؛ یک هاچ بک زیبا و دوست داشتنی + عکس و مشخصات

تویوتا Aygo X به تازگی توسط شرکت تویوتا رونمایی شده است. برای آشنایی با‌ آپشن‌ها و مشخصات فنی این خودرو در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت تویوتا به تازگی از نسل جدید اتومبیل آیگو تحت عنوان Aygo X رونمایی کرده است. این نسخه از آیگو با طول،‌ عرض و ارتفاع به ترتیب ۳.۷ متر، ۱.۷۶۴ متر و ۱.۵ متر، یک کراس اوور محسوب می‌شود. این در صورتی است که نسل قبلی در واقع یک هاچ بک بود.

 تویوتا Aygo X

قسمت بار این شاسی بلند ۲۶۹ لیتر حجم دارد که می‌توان با جمع کردن صندلی‌های عقب این مقدار را به ۸۲۹ لیتر رساند. برای تویوتا Aygo X چرخ‌های ۱۸ اینچی مشکی مات با رگه‌های نارنجی در نظر گرفته شده است. کمپانی تویوتا این کراس اوور را بر اساس پلتفرم GA-B ساخته است و سقف پارچه‌ای جمع شونده همچنان در آن به چشم می‌خورد.

 تویوتا Aygo X

این اتومبیل در داخل کابین از داشبورد جذابی بهره می‌برد که در وسط آن یک مانیتور لمسی ۹ اینچی به چشم می‌خورد. همچنین برخی از اجزای کابین با رگه‌های نارنجی تزیین شده‌اند. با وجود این که کراس اوور آیگو ایکس به عنوان یک خودرو اقتصادی روانه بازار می‌شود،‌ اما شرکت تویوتا آن را به چراغ‌های جلو LED، شارژر بی‌سیم،‌ نورپردازی محیطی و همچنین به‌روزرسانی نرم‌افزاری وایرلس مجهز کرده است. علاوه بر این برای این نسخه از آیگو امکانات ایمنی نظیر تشخیص دوچرخه‌سواران، کروز کنترل تطبیقی،‌ دستیار ردیابی مسیر و تشخیص عابران پیاده در نظر گرفته شده است.

 تویوتا Aygo X

مشخصات فنی تویوتا Aygo X

کمپانی تویوتا برای این کراس اوور یک پیشرانه ۲ لیتری بنزینی تنفس طبیعی در نظر گرفته است که می‌تواند قدرت ۷۲ اسب بخار را به همراه گشتاور ۹۳ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه بر عهده یک گیربکس ۵ سرعته دستی یا نمونه CVT گذاشته شده است. این اتومبیل در ۱۵.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند تا ۱۵۸ کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد.

بسته به سطح امکانات، تویوتا Aygo X وزن ۹۴۰ تا ۱۰۱۵ کیلوگرمی دارد. این اتومبیل به ازای هر صد کیلومتر ۴.۷ لیتر سوخت مصرف می‌کند و میزان انتشار آلودگی آن ۱۰۷ گرم در هر کیلومتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*