نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ چه تفاوتی دارند و برای چه کاری مناسب هستند؟

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ با طراحی مدرن و امکانات پیشرفته خود می‌توانند به نیازهای مختلف مالکان کسب و کارها پاسخ دهند، اما این دو نمایشگر چه تفاوتی دارند؟

امروزه کسب و کارها فرایند مربوط به اطلاع‌رسانی و تبلیغات خود را با استفاده از نمایشگرهای حرفه‌ای به انجام می‌رسانند و به همین دلیل این نمایشگرها برای کسب و کارها از اهمیت خاصی برخوردارند. در همین راستا سامسونگ سری جدید نمایشگرهای حرفه‌ای خود با نام اسمارت ساینیج (SMART Signage) در دو مدل داخلی و outdoor به بازار عرضه کرده که هر کدام از آنها از قابلیت‌ها و کاربردهای خاصی بهره می‌برند.

تفاوت نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

طراحی و نوع ساخت به عنوان مهم‌ترین تفاوت‌های بین نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ محسوب می‌شود در واقع نمایشگرهای Outdoor همانطور که از اسم آنها مشخص است به شکل ویژه برای محیط‌های خارجی طراحی شدند تا بتوانند در برابر تغیرات آب و هوایی و طبیعت مقاوم باشند. همچنین پنل LED نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ به فناوری‌های متعددی مجهز شدند که هر کدام قادر به پشتیبانی میزان متفاوتی از روشنایی، تراکم و پیکسل هستند.

هرچند این دو نمایشگر از کاربردهای متفاوتی بهره می‌برند، اما هر دوی آنها به دلیل توانایی‌های متعدد خود می‌توانند تصاویر و محتواهای جذابی را به نمایش بگذارند. از این رو برای پاسخ به این سوال که میان این دو نمایشگر کدامیک برای کسب و شما گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود باید گفت پاسخ این سوال به محل نصب، فاصله دید و کاربرد نهایی آن مربوط می‌شود.

کاربرد نمایشگرهای outdoor

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

آن دسته از لوازم الکترونیکی که در فضاهای باز و عمومی نصب می‌شوند باید از مقاومت بالایی در مقابل تغییرات آب و هوایی و مواردی چون برف و باران، وزش باد شدید، رعد و برق و تابش نور خورشید برخوردار باشند. سامسونگ نمایشگرهای outdoor خود را با قرار دادن چندین کابینت یا قاب طراحی کرده است که هر کدام از این قاب‌ها از تاییدیه IP55 بهره می‌برند. از این رو این دستگاه‌ها در مقابل قطرات باران، برف، یخ زدگی و گردو غبار از مقاومت بالایی برخوردار خواهند بود.

سامسونگ نمایشگرهای outdoor خود را به شکل ویژه برای نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی مانند، میادین شهرها، خیابان‌ها و بزرگراه‌ها طراحی کرده است. ضمن این که این نمایشگرها از قابلیت‌های دیگری نظیر بدنه مقاوم، فعالیت 24 ساعته و روشنایی بالای صفحه‌نمایش بهره می‌برند که با هدف رفع چالش‌های حوزه تبلیغات محیطی برای این نمایشگرها در نظر گرفته شده‌اند.

میزان روشنایی صفحه نمایش در کنار بدنه مقاوم و قدرتمند به عنوان یکی دیگر از عوامل حائز اهمیت در ساخت نمایشگرهای outdoor محسوب می‌شود. در واقع این نمایشگرها برای این که بتوانند محتواها و تصاویر را در هر ساعتی از شبانه‌روز به نمایش بگذارند، باید از میزان روشنایی بالایی برخوردار باشند. ضمن این که نمایشگرهایی که برای پخش محتوا در فضاهای عمومی طراحی می‌شوند باید در مقابل تغییرات آب‌وهوایی مقاوم بوده تا گرمی و سردی محیط در روند نمایش اختلالی را به وجود نیاورد.

در همین راستا سامسونگ در ساخت نمایشگرهای سری outdoor خود از فن‌ها و سیستم‌های تهویه استفاده کرده که آن را در مقابل تغییرات آب‌وهوایی مقاوم خواهد ساخت. گفتنی است نمایش تبلیغات در فضاهای عمومی به دلیل این که هزینه‌های جانبی زیادی دارد به عنوان یک راهکار گران‌قیمت برای کسب‌وکارها محسوب می‌شود، اما عرضه نمایشگرهای سری outdoor سامسونگ به دنیای نمایشگرهای حرفه‌ای باعث شده تا این فرایند مقرون‌به‌صرفه باشد.

کاربرد نمایشگرهای داخلی

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

نمایشگرهای داخلی بر اساس نوع کاربرد خود به فناوری LED متفاوتی مجهز شده‌اند که همین موضوع باعث شده تا این نمایشگرها تصاویر واضح و شفافی را ارائه دهند؛ برای مثال نمایشگرهایی The Wall سامسونگ به عنوان نسل نوین ویدیو وال‌ها محسوب می‌شوند که از قابلیت‌های پیشرفته‌ای برای نمایش محتوا در جذاب‌ترین حالت بهره می‌برند.

نمایشگرهای وال سامسونگ در واقع یک نمایشگر ماژولار LED بوده که کسب‌وکارها به کمک آنها قادرند طبق محل فعالیت و نیاز خود ابعاد و نسبت نمایشگر را مشخص کنند. همانند نام این نمایشگر، می‌توان آنها را همانند یک دیوار با قرار دادن تکه‌های مختلف شبیه آجر در محل مورد نظر نصب کرد. با قرار دادن ماژول‌های این نمایشگر در کنار هم شاهد ایجاد یک نمایشگر یکپارچه و منسجم خواهیم بود که هر یک از این ماژول‌ها از چندین هزار LED با ابعاد بسیار کوچک تشکیل شده‌اند.

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

با توجه به این که نمایشگرهای داخلی در فضای باز نصب نمی‌شوند، از این رو از آسیب‌های ناشی از تغییرات آب‌وهوایی در امان خواهند بود، اما این نمایشگرها نیز با چالش‌هایی مواجه هستند. در واقع نصب این نمایشگرها در راهروها و فضاهای عمومی خطراتی چون ضربه، خراشیدگی و ریختن مایعات روی صفحه نمایش را به همراه دارد. در همین راستا سامسونگ این سری از نمایشگرها را با مقاومت بالایی در مقابل ضربه‌ها، نفوذ آب و گرد و غبار تولید کرده است.

انتخاب نمایشگر مناسب

نمایشگرهای داخلی و Outdoor سامسونگ

فرایند انتخاب نمایشگر مناسب مشابه فرایند خرید یک وسیله نقلیه است؛ در واقع شما با خودرو سواری یا کامیون هم می‌توانید به مقصد مورد نظرتان برسید، اما هر کدام دارای کاربرد مختلفی بوده و از ویژگی‌های متفاوتی بهره می‌برند. در همین راستا نمایشگرهای داخلی و outdoor قادرند تصاویر جذابی را به نمایش بگذارند، اما این که کدام یک مناسب است، به نوع کسب‌وکار شما مربوط می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*