باتری پوکو M4 Pro

نتایج سرعت شارژ و تست باتری پوکو M4 Pro منتشر شد

شیائومی پوکو ام 4 پرو را به عنوان جایگزین POCO M3 Pro با بهبود‌های فراوان معرفی کرد. آيا سرعت شارژ و عمر باتری پوکو M4 Pro نیز نسبت به نسل قبل بهتر شده است؟

شیائومی در پوکو M4 Pro 5G نیز همانند مدل ام 3 پرو از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است؛ هرچند که مدل جدید از شارژ سریع ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند که نسبت به سیستم شارژ ۱۸ وات M3 Pro یک پیشرفت قابل توجه است.

تست باتری پوکو M4 Pro

باتری پوکو M4 Pro

همانطور که انتظار می‌رفت، پوکو ام 4 پرو عملکرد بسیار خوبی از خود در تست باتری نشان داد. این گوشی توانست امتیاز کلی 123 ساعت را به دست آورد که تقریبا مشابه POCO M3 Pro و ردمی نوت 10 5G است.

ام 4 در تمامی بخش‌ها نتایج درخشانی را ثبت کرد. در تست تماس صوتی 3G مشخص شد که می‌توان با یک‌ بار شارژ تا ۳۳ ساعت و ۲۶ دقیقه با خیال راحت صحبت کرد.

همچنین باتری این گوشی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای ۱۸ ساعت و ۴۷ دقیقه وبگردی را در اختیار شما قرار دهد. در پخش ویدیو آفلاین نیز ۱۶ ساعت و ۳۱ دقیقه طول کشید تا باتری پوکو تمام شود.

باتری پوکو M4 Pro

میزان مصرف باتری در حالت استندبای نیز از عملکرد مناسب M4 Pro نسبت به رقبای خود حکایت دارد.

سرعت شارژ پوکو ام 4 پرو

یکی از برتری‌های پوکو M4 Pro 5G نسبت به نسل قبل مجهز شدن به سیستم شارژ سریع‌تر است. این گوشی از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند. شیائومی در تبلیغات خود ادعا کرده که می‌توان در ۵۹ دقیقه باتری را به طور کامل شارژ کرد.

باتری پوکو M4 Pro

خوشبختانه در جعبه محصول یک آداپتور ۳۳ وات و کابل USB 3A دیده می‌شود؛ بنابراین نیازی نیست برای لذت بردن از حداکثر سرعت شارژ ممکن، چیزی را جداگانه خریداری کنید.

برای بررسی ادعای شیائومی، در حالتی که پوکو خاموش بود به شارژ زده شد. پس از گذشت نیم ساعت ۵۴ درصد از ظرفیت باتری پر شد و شارژ کامل نیز ۶۷ دقیقه زمان برد.

باتری پوکو M4 Pro

شارژ باتری معمولا تحت تاثیر دمای محیط و باتری، کیفیت اتصال اینترنت و برخی سرویس‌های پس زمینه همچون آپدیت‌های خودکار برنامه‌ها قرار می‌گیرد و شاید اختلاف زمان شارژ در این تست و زمان ادعایی شیائومی نیز به همین دلیل باشد. در هر حال ۶۷ دقیقه برای یک گوشی اقتصادی رکورد بسیار خوبی است.

در نهایت باید گفت که پوکو M4 Pro 5G از شارژ بی سیم باتری و شارژ معکوس پشتیبانی نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پوکو گوشی عالی از هر نظر و بصرفه

  2. اقا پوکو m3 که اپدیت زدیم ویران شد اصلا بالا نیومد دیگه در کل چین اعتمادی بهش نیست یجا ادمو خفت میکنه