میم کوین

اگر رشد بی نظیر دوج کوین شما را حیرت زده کرده، نام این 4 میم کوین را هم به خاطر بسپارید

بسیاری از فعالان به دلیل رشد چشمگیر میم کوین هایی چون دوج کوین به سرمایه‌گذاری روی این ارزهای دیجیتالی روی آوردند. در همین راستا قصد داریم شما را با چهار میم کوین مناسب برای سرمایه‌گذاری آشنا کنیم.

طی ماه‌های گذشته شاهد ظهور میم کوین های جدیدی بودیم که برخی از آنها از جمله دوج کوین توانستند طی زمان کوتاهی رشد چشمگیری را تجربه کنند. در همین راستا بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتالی به سرمایه‌گذاری روی این رمزارزها روی آوردند، اما تعداد زیاد میم کوین ها باعث شده تا انتخاب گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری دشوار شود. در همین راستا قصد داریم 4 میم کوین مشابه دوچ کوین را به شما معرفی کنیم که طبق اعلام کارشناسان قیمت آنها در آینده نزدیک رشد پیدا خواهد کرد. البته بازار ارزهای دیجیتالی قابل پیش‌بینی نبوده و نمی‌توان رشد آنها را قطعی دانست.

معرفی 4 میم کوین برای سرمایه‌گذاری

فلوکی راکت (RLOKI)

میم کوین فلوکی راکت (RLOKI) که بسیاری آن را سگ شیبا اینوی ایلان ماسک می‌شناسند روز گذشته موفق شد در لیست ارزهای دیجیتال کوین مارت کپ قرار بگیرد، اما با این وجود ارزش آن طی 24 ساعت قبل حدود 10 درصد کاهش یافت. این ارز دیجیتالی هم‌اکنون در رتبه 3000 مارکت کپ قرار داشته و ارزش آن در بازار به 11 میلیون دلار می‌رسد.

دوج راکت (GOGERKT)

دوج راکت را باید در واقع پاداشی برای دارندگان ارز دیجیتالی دوج کوین دانست. در واقع دارندگان دوج کوین روی زنجیره بایننس اسمارت چین، این ارز دیجیتالی را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. این ارز دیجیتال در روز 7 نوامبر راه‌اندازی شد و هم‌اکنون ارزش بازار آن به 733 هزار دلار می‌رسد. همچنین اگر تیم بازاریابی آن موفق ظاهر شود می‌توان افزایش ارزش 2 یا 3 برابری دوج راکت را در نظر داشت.

دو‌ج‌ ایلان (DOE)

ارز دیجیتالی دوج ایلان که روی اتریوم فعال شده به تازگی توانست یک مجموعه NFT را با موفقیت پیش‌فروش کند. در واقع این رمزارز از یک مجموعه NFT برخوردار بوده که در بازار آزاد مورد معامله قرار می‌گیرد. همچنین این ارز دیجیتالی به عنوان جایگزینی برای سکه‌های میم بدون هدف طراحی شده و هم‌اکنون ارزش آن در بازار به 60 میلیون دلار می‌رسد. دوج ایلان توانسته به رتبه 512 بازار ارزهای دیجیتالی برسد و طی 24 ساعت اخیر حدود 30 درصد رشد داشته است.

شیبا اینو (SHIB)

بسیاری از سرمایه‌گذاران طی ماه‌های گذشته به دلیل رشد چشمگیر ارز دیجیتالی شیبا اینو توانستند به سودهای زیادی دست پیدا کنند. در واقع این ارز دیجیتالی بر خلاف تصور برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود. از آنجایی که ماه دسامبر 2021 در پیش است، بسیاری از کارشناسان این ماه را برای بازار ارزهای دیجیتالی ماه پرشوری می‌دانند؛ از این رو افزایش مجدد شیبا و کسب سودهای نجومی در این ماه دور از انتظار نخواهد بود.

گفتنی است این چهار میم کوین طی هفته اخیر زیر نظر تریدرهای متعددی قرار داشتند و معرفی آنها در این مقاله به معنای سرمایه‌گذاری روی آنها نیست؛ بلکه این مقاله با هدف معرفی این ارزهای دیجیتالی جدید به فعالان بازار تهیه شده است.