خرید آنلاین سیم کارت

خرید آنلاین سیم کارت در طرح ویژه ایرانسل با ارسال رایگان

ایرانسل برای تسهیل خرید آنلاین سیم کارت طرح جدیدی را نظر گرفت که طبق آن ارسال سیم کارت برای مشتری به صورت رایگان انجام خواهد شد.

اپراتور ایرانسل طرح ویژه‌ای را برای فروش آنلاین سیم کارت‌های خود در نظر گرفته است که طبق آن پس از خرید سیم کارت از فروشگاه آنلاین این اپراتور، سیم کارت خریداری شده بدون دریافت هزینه ارسال به دست مشتری خواهد رسید.

طرح جدید ایرانسل برای خرید آنلاین سیم کارت

قبل از اجرای این طرح، مشتریان پس از خرید سیم کارت از فروشگاه آنلاین ایرانسل باید 295 هزار ریال را نیز به عنوان هزینه ارسال پرداخت می‌کردند، اما اکنون با اجرای این طرح ارسال سیم کارت خریداری شده به آدرس مشتری به شکل رایگان خواهد بود. مشتریان با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایرانسل به آدرس shop.irancell.ir و از بخش خرید سیم کارت می‌توانند سیم کارت مورد نظر خود را با بسته اولیه مربوطه سفارش دهند.

گفتنی است سیم کارت خریداری شده از فروشگاه آنلاین ایرانسل توسط شرکت پست به آدرس مشتری ارسال خواهد شد. هم‌اکنون مشتریان از فروشگاه آنلاین ایرانسل می‌توانند انواع سیم کارت‌های اعتباری، دائمی، سیم کارت ویژه مودم اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE)، سیم کارت دانش آموزی کوشا، سیم کارت حرفه‌ای و سیم کارت دائمی با پیش شماره 0900 را خریداری کنند.

همچنین اپراتور ایرانسل در فروشگاه آنلاین خود خدمات دیگری را نیز برای کاربران در نظر گرفته که از جمله آنها می‌توان به خرید شارژ برای سیم کارت‌های اعتباری، پرداخت قبض سیم کارت‌های دائمی، شرکت در حراج شماره‌های رند ایرانسل، خرید موبایل، خرید تجهیزات خانه هوشمند، خرید مودم اینترنت ثابت و همراه و خرید بسته‌های اینترنت ثابت و همراه اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام و عرض احترام خدمت پرسنل خوب ایرانسل
    بنده تا به الان هشت خط ایرانسل از طریق برنامه (my irancell) خرید داشتم و از خود ایرانسل و امکانات برنامه های خوب ایرانسل واقعا رضایت داشتم و گزینه تحویل حضوری را میزدم که واقعا برای ایرانسل هزینه ساز نباشه چون بنده در سطح شهر بودم و برای مراجعه حضوری مشگلی نداشتم، درضمن عجله ایی برای گرفتن سیمکارت نداشتم که خدایی نکرده‌ اشتباه برداشت بشه که به این دليل حضوری مراجعه میکردم.
    متاسفانه ده روز پیش برای تحویل سیمکارت به نمایندگی مربوط مراجعه نمودم که واقعا از این برخورد و انتظار کاملآ غیرقانونی که نمایندگی از بنده داشت متعجب و شوکه شدم به ایرانسل هم شکایت کردم و سرسوزنی حق بنده از این شکایت بجایی نرسید، حتی متاسفانه ایرانسل از آن نمایندگی نخواست که یک عذرخواهی بکنه درصورتیکه نصف روز وقت بنده گرفته شد، خیلی هزینه شد، حقوق یک روز از کسر شد، به علت‌ عدم هماهنگی با مسئول کارگاه برای غیبت توبیخ شدم. هیچ وقت فکر نمیکردم ایرانسل به این بزرگی چنین رفتاری با یک مشترک ازش سر بزنه البته نمایندگی ایرانسل رفتاری ناشایست داشت اما خب خود ایرانسل هم به گرفتن حق بنده اهمیتی نداد که این بیشتر داره فکر و ذهنيت مثبت بنده به ایرانسل را تحت تاثیر قرار میده، واقعا سخته هضم این مهم. موفق باشید