رابط کاربری MIUI 13

معاون ارشد شیائومی: رابط کاربری MIUI 13 با ساختاری کاملا متفاوت به زودی عرضه می‌شود

رابط کاربری MIUI 13 به زودی با ساختاری کاملا متفاوت عرضه می‌شود. می یو آی ۱۳، نسخه جدید پوسته سفارشی اندروید برای گوشی‌های شیائومی بر پایه اندروید ۱۲ است.

چند روز قبل، شیائومی رسماً از برنامه خود برای سومین موج عرضه آپدیت MIUI 12.5 Enhanced Edition خبر داد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، کار شیائومی با این آپدیت تا اواخر دسامبر تمام می‌شود. طبق گزارش‌ها، نسخه پیشرفته می یو آی ۱۲.۵ در چهار بخش ارتقا پیدا می‌کند که شامل حافظه شناور، مموری اتمی، محاسبات متمرکز و تعادل هوشمند می‌شود.

اکنون لو ویبینگ، مدیر برند ردمی و نایب رئیس کمپانی شیائومی خبر از عرضه رابط کاربری MIUI 13 داده است. گزارش‌های پیشین می‌گوید می یو آی ۱۳ تغییرات زیادی را به خود خواهد دید و بسیاری از رابط کاربری‌های سیستمی آن، تجربه کاربری جدیدی را دریافت خواهند کرد. این رابط کاربری جدید بر پایه اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ خواهد بود.

آگوست امسال لی جون، مدیرعامل شیائومی گفته بود که می یو آی ۱۳ تا پایان سال معرفی می‌شود و امیدوار است که بتواند انتظارات همه را برآورده کند. سال گذشته شیائومی نسخه جدید این به‌روزرسانی را با نام MIUI 12 منتشر کرد. این نسخه یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌ها را در زمینه افکت‌های انیمیشنی رابط کاربری و محافظت از حریم خصوصی کاربران ارائه می‌کرد.

آپدیت MIUI 13 کاملاً جدید است و از فناوری‌های زیربنایی تازه‌ای استفاده می‌کند. معماری فنی آن نیز تغییر پیدا خواهد کرد که شامل موتور انیمیشن، موتور رندرینگ و موتور تصویرسازی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*