لپ تاپ جدید هواوی MateBook E 2021

لپ تاپ جدید هواوی MateBook E 2021 مجهز به ویندوز 11 در راه است + مشخصات و عکس

نخستین اطلاعات لپ تاپ جدید هواوی MateBook E 2021 فاش شد. هواوی میت بوک ای ۲۰۲۱ به ویندوز ۱۱ و یک نمایشگر باکیفیت OLED مجهز خواهد بود.

هواوی اخیراً عکس تبلیغاتی لپ تاپ دو در یک MateBook E خودش را منتشر کرده است که دو روز دیگر، ۲۶ آبان ماه رسماً رونمایی خواهد شد. روز گذشته ITHome گزارش داد که هواوی یک اپلیکیشن جدید به نام HuaweiKeyboardApp را در فروشگاه ویندوز ۱۰/ ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. در توضیحات این اپلیکیشن آمده است:

این برنامه، درایور کیبورد هواوی است و برای به خدمت گرفتن کیبوردهای تبلت هواوی استفاده می‌شود. این فقط توسط مدل‌های مشخصی از لپ تاپ‌های هواوی پشتیبانی می‌شود.

با توجه به اسکرین شات‌هایی که از این اپلیکیشن گرفته شده، ما می‌توانیم بگوییم که آن مناسب لپ تاپ‌های ۲ در ۱ است. این عکس‌ها نشان می‌دهند لپ تاپ بعدی هواوی از یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، طراحی بسیار باریک حاشیه‌های دور نمایشگر، یک کیبورد کاور، ماوس و قلم هوشمند برخوردار است و به صورت پیش‌فرض به ویندوز ۱۱ مجهز است.

لپ تاپ جدید هواوی MateBook E 2021

علاوه بر این، کیبورد کاور این لپ تاپ که احتمالاً مربوط به لپ تاپ جدید هواوی MateBook E 2021 است، به حالت‌های مختلفی درمی‌آید. هواوی هم دو کیبورد متفاوت را برای آن طراحی کرده است که یکی از آن‌ها دارای یک لولای بزرگ و رابط جانبی است. البته در ابتدا تصور کردیم که این اپلیکیشن برای نسخه سال ۲۰۱۹ لپ تاپ میت بوک ای هواوی طراحی شده است، ولی وقتی به توضیحات آن رجوع می‌کنیم متوجه می‌شویم که با میت بوک ای ۲۰۱۹ سازگار نیست.

نسل جدید این لپ تاپ تغییرات مهمی در ظاهر و نمایشگر خود خواهد داشت. علاوه بر این، کیبورد و قلم هوشمند و همچنین لولای آن نیز بهبود پیدا می‌کنند.

ما از هواوی MateBook E 2021 چه می‌دانیم؟

در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست، اما اگر هواوی بخواهد با رقبای توانمند بازار رقابت کند، باید به خوبی روی سخت افزار این لپ تاپ ۲ در ۱ کار کند. گفته می‌شود آن به شبکه 5G مجهز است و این می‌توان به معنای مهاجرت از دو تراشه اینتل و AMD باشد. اما از آنجا که کوالکام فقط محدود به ارائه شبکه 4G در چیپست‌هایش است، بنابراین یکی از دو شرکت اینتل و AMD تراشه این لپ تاپ را تأمین خواهند کرد. همچنین احتمال دارد هواوی از یک نمایشگر OLED روی قاب جلوی این دیوایس استفاده کند.

لپ تاپ جدید هواوی MateBook E 2021

به گفته منابع نزدیک به هواوی، ظاهر این لپ تاپ می‌تواند شباهت زیادی با لپ تاپ‌های ۲ در ۱ سرفیس مایکروسافت داشته باشد. وزن آن هم حدوداً ۷۰۰ گرم خواهد بود. با توجه به عکسی که در پوستر تبلیغاتی می‌بینیم، یک نمایشگر کوچک با اندازه‌ای حدود ۱۲ تا ۱۳ اینچ روی این دستگاه استفاده خواهد شد. نسبت تصویر آن می‌تواند ۳ به ۲ باشد و رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (2K) را ارائه کند.

یک افشاگر می‌گوید پایین‌رده‌ترین مدل لپ تاپ هواوی MateBook E 2021 از چیپست پایین‌رده نسل یازدهمی Intel Core Duo DI بهره‌مند خواهد بود. هرچند اطلاعاتی از نسخه‌های دیگر آن که Core i3 یا i5 هستند، در دست نیست. در انتهای این گزارش به قیمت نسل جدید میت بوک E اشاره شده که ۳۹۹۹ یوان چین، حدوداً ۶۲۷ دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*