تسلا

تسلا به بهانه کمبود تراشه، خودروها را بدون پورت USB تحویل مشتری می‌‌دهد!

شرکت خودروسازی تسلا به تازگی به بهانه کمبود تراشه خودروهای مدل 3 و مدل Y را بدون پورت USB به مشتریان تحویل داد که اعتراض آنها را به همراه داشت.

به تازگی مشتریان خودروهای تسلا مدل 3 و مدل Y اعلام کردند شرکت خودروسازی تسلا این خودروها را بدون پورت USB-C به آنها تحویل داده است. در واقع قرار بود این خودروها همانند سری‌های قبل به پورت‌های USB-C در وسط کنسول و صندلی‌های پشتی مجهز باشند، اما اکنون در اقدامی عجیبی تسلا آنها را حذف کرده است. گفتنی است تا 11 نوامبر 2021 چنین مشکلاتی از سوی مشتریان اعلام نشده و به نظر می‌رسد سری‌هایی که پیش از این تاریخ به دست مشتریان رسیده به پورت‌های USB مجهز بودند.

چرا تسلا پورت USB را حذف کرد؟

شرکت تسلا در خصوص این مشکل مشتریان عنوان کرد پورت‌ها در ماه آینده میلادی عرضه خواهند شد و مالکان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌ها چنین مشکلی را برطرف سازند. البته طبق گفته خریداران، شرکت Tesla حتی پیش از تحویل نیز در خصوص نبود پورت USB به آنها اطلاع نداده است.

گفتنی است صنعت خودرو به دلیل بحران کرونا با مشکل کمبود تراشه مواجه شده و خودروسازان مجبورند برخی از امکانات محصولات خود را حذف کنند؛ برای مثال مدتی قبل شرکت بی ام و اعلام کرد محصولات جدید این خودروساز آلمانی با نمایشگر لمسی روانه بازار نخواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*