داناپلاس

خدمات داناپلاس ، پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل با تخفیف ویژه ارائه می‌شود

داناپلاس پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل است که این امکان را برای مشترکان جدید فراهم کرده تا خدمات آن را با تخفیف ویژه تهیه و فعال کنند.

داناپلاس به عنوان پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل دریافت خدمات خود را با تخفیف ویژه برای کاربران امکان‌پذیر کرده است. روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد مشترکان جدید می‌توانند طرح‌های A (20 نفره)، ++B (100 نفره)، F (300 نفره)، A (50 نفره)، C (20 نفره) و B (50 نفره) را با تخفیف 40 درصدی تهیه و فعال کنند.

داناپلاس با هدف کمک به توسعه آموزش آنلاین در شرایط پاندمی کرونا و به مناسبت گرامی‌داشت روز دانش آموز و دانشجو، از روز 13 آبان (روز دانش آموز) تا 16 آذر (روز دانشجو)، این تخفیف ویژه را ارائه می‌کند. به این ترتیب مشترکان جدید این پلتفرم آموزش آنلاین ایرانسل می‌توانند طرح‌ها و خدمات دانا پلاس را با تخفیف فعال‌سازی و به مدت یک ماه از زمان فعال‌سازی از آنها استفاده کنند.

بستر برگزاری کلاس آنلاین دانا پلاس با سامانه‌های مدیریت آموزشی یکپارچه شده و به این ترتیب قابلیت‌هایی مثل برگزاری آزمون آنلاین، ارسال انواع فایل، تعریف و پیگیری تکالیف، پروژه و امکانات متعدد دیگر به مراکز آموزشی ارائه می‌شود. دانا پلاس ایرانسل یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکه دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار محسوب می‌شود که ایرانسل با هدف تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی آن را ارائه می‌کند. این پلتفرم در 14 مهر 1399 و در‌ قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور به صورت رسمی با حضور رئیس جمهور و وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات افتتاح شد.

کاربران برای ثبت نام و استفاده از امکانات پلتفرم برگزاری کلاس آنلاین،‌ جلسه آنلاین و وبینار داناپلاس می‌توانند به وبسایت این پلتفرم به آدرس اینترنتی plus.danaapp.ir مراجعه نمایند.

داناپلاس چه امکاناتی برای مراکز ‌آموزشی دارد؟

داناپلاس به منظور استفاده یکپارچه از سامانه‌های مدیریت آموزشی و بستر برگزاری کلاس‌های آنلاین، رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) را ارائه می‌کند. به این ترتیب مراکز آموزشی قادر هستند به راحتی سامانه مدیریت آموزشی خود را به بستر دانا پلاس متصل کنند. این مراکز آموزشی دیگر نیازی به ایجاد مجدد حساب کاربری برای دانش آموزان و معلمان و تعریف دوباره محتوای دروس نخواهند داشت و هر مرکز آموزشی این امکان را خواهد داشت تا سامانه مدیریت آموزشی خود شامل اطلاعات آموزشی دانش آموزان، دوره‌های آموزشی، آزمون‌های برگزار شده و موارد متعدد دیگر را به بستر این پلتفرم متصل کنند و از سرورهای قدرتمند آن برای برگزاری کلاس آنلاین بهره ببرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید به بخش توسعه دهندگان وبسایت دانا پلاس به آدرس danaplus.net.developers مراجعه کنید. همچنین قابلیت‌هایی مانند شخصی‌سازی برند، لوگو و فایل ارائه موجود روی صفحه برای موسسه‌های آموزشی و اشخاص در این پلتفرم ارائه می‌شود. با این قابلیت می‌توانید نام و لوگوی موسسه را جایگزین اطلاعات مربوط به داناپلاس کنید تا تجربه کاربری یکپارچه‌ای در اختیار کاربران قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*