تراشه گلکسی S22 سامسونگ

سری گلکسی S22 سامسونگ در دو نسخه با پردازنده های اسنپدراگون 898 و اگزینوس 2200 عرضه می‌شود

در روزهای اخیر، سری گلکسی S22 سامسونگ موضوع بسیاری از افشاگری‌ها بوده است. تازه‌ترین مورد به نام تراشه این گوشی‌ها اختصاص دارد.

پیش‌تر تصور می‌شد سامسونگ از تراشه‌های کوالکام در پرچمداران بعدی خود استفاده می‌کند؛ این ادعای مطرح شده توسط یکی از کارکنان سابق کمپانی بود. اما یک افشاگر، به وجود تراشه اگزینوس 2200 در سری گلکسی S22 سامسونگ اشاره کرده بود. ظاهرا هر دو نفر نیمی از واقعیت را گفته بودند.

حالا از کره جنوبی خبر رسیده است که هر دو چیپست ذکر شده، در اعضای این خانواده مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به طور سنتی هم سامسونگ نسخه‌های مجهز به اسنپدراگون را در آمریکا و چند کشور دیگر عرضه می‌کرد؛ در حالی که نسخه‌های قدرت گرفته از اگزینوس وارد بازار اروپا، کره جنوبی و خاورمیانه می‌شدند.

تراشه گلکسی S22 سامسونگ

البته نسخه‌های اگزینوس پرچمداران سامسونگ، هیچ‌وقت به خوشنامی نسخه‌های اسنپدراگون نبودند؛ اما حالا کمپانی کره‌ای سعی دارد در همکاری با AMD، کیفیت تراشه‌های خود را بهبود ببخشد.

بر همین اساس، انتظار می‌رود در نتایج بنچمارک اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 898 تفاوت زیادی دیده نشود. با وجود این، یک افشاگر دیگر به عقب ماندن گلکسی اس 22 نسخه اگزینوس از نسخه اسنپدراگون در عملکرد گرافیکی اشاره کرده؛ هر چند که مدارک محکمی در تایید ادعای خود ارائه نداده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*