بالمودا فون

با Balmuda Phone آشنا شوید؛ یک گوشی جمع جور و خاص از ژاپن

در حالی که شرکت‌های مطرح هر روز ابعاد گوشی‌های خود را افزایش می‌دهند، یک شرکت ژاپنی از یک گوشی جمع و جور و متفاوت به نام بالمودا فون رونمایی کرده است.

این روز‌ها بسیاری از شرکت‌ها به دنبال گسترش کسب و کار خود و ورود به بازار‌هایی کاملا متفاوت هستند. به عنوان مثال بر اساس شایعات منتشر شده، شرکت اپل در حال کار روی یک خودرو برقی و همچنین یک پهپاد است و حالا نیز خبر رسیده است که شرکت تولید کننده لوازم خانگی ژاپنی بالمودا از اولین گوشی هوشمند خود به نام Balmuda Phone رونمایی کرده است.

بالمودا فون یک گوشی متفاوت از سرزمین آفتاب تابان

بالمودا فون

این شرکت در طی رویدادی در توکیو پایتخت ژاپن ورود خود به بازار گوشی‌های هوشمند را با رونمایی از یک گوشی پریمیوم و بالارده اعلام کرد. بالمودا جایگاه خاصی در بازار ژاپن برای خود دست و پا کرده است و معروف‌ترین محصولش نیز یک تستر است که در میان ژاپنی‌ها طرفداران زیادی دارد.

Balmuda Phone

شرکت ژاپنی برای اینکه بتواند در بازار اشباع شده گوشی‌های هوشمند موفق شود، بالمودا فون را با طراحی متفاوت نسبت به سایر گوشی‌ها توسعه داده است. در واقع مهمترین تفاوت این گوشی جمع و جور بودن آن است.

بالمودا فون از یک نمایشگر ۴.۹ اینچی بهره مي‌برد که قادر است همانند آيفون SE، تصاویر را با کیفیت بالا نشان دهد.

بالمودا فون

این گوشی کوتاه قد ژاپنی ۱۳.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و با بدنه خمیده و حاشیه‌های جالبش می‌تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. Balmuda Phone از تراشه کوالکام اسنپدراگون 765 در کنار ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد و به سیستم عامل اندروید 11 نیز مجهز شده است.

Balmuda Phone

در بدنه پشتی این گوشی کامپکت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت قرار گرفته است و در بدنه جلویی نیز شاهد قرار گرفتن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در حفره نمایشگر هستیم.

بالمودا فون

یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی مورد نیاز بالمودا فون را بر عهده دارد که احتمالا با توجه به مصرف انرژی پایین دستگاه به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران باشد. این گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند. Balmuda Phone به زودی با برچسب قیمتی ۹۰۰ دلاری در بازار ژاپن عرضه خواهد شد.