رویداد معرفی محصولات هواوی

رویداد معرفی محصولات هواوی امروز برگزار می‌شود

امروز چهارشنبه 26 آبان 1400 یعنی 17 نوامبر 2021 شاهد برگزاری رویداد معرفی محصولات هواوی خواهیم بود. اما در این مراسم، چه محصولاتی معرفی می‌شوند؟

رویداد معرفی محصولات هواوی امروز چهارشنبه 17 نوامبر 2021 یعنی 26 آبان 1400 برگزار می‌شود. هواوی که همواره محصولات متنوعی را در دسته‌بندی‌های مختلف روانه بازار می‌کند، برای مراسم امروز نیز قصد معرفی دستگاه‌های متعدد و جدیدی را دارد. دو مورد از دستگاه‌هایی که قطعا امروز معرفی خواهد شد، لپ تاپ هیبریدی میت بوک E و ساعت هوشمند Watch GT Runner خواهد بود.

در رویداد معرفی محصولات هواوی چه خبر است؟

شاخص‌ترین محصولاتی که در مراسم امروز هواوی معرفی می‌شوند همین دو دستگاه هستند که با ویژگی‌های جدیدی از لحاظ طراحی ظاهری و مشخصات فنی روانه بازار می‌شوند. هواوی میت بوک ای – Huawei Matebook E یک لپ تاپ هیبریدی یا 2 در 1 است که محصول جدیدی در سری لپ تاپ های هواوی محسوب می‌شود. این دستگاه از ویژگی‌های ظاهری شبیه به یک تبلت بهره می‌برد، اما مشخصات فنی آن در سطح یک لپ تاپ است و از قابلیت تغییر بین این دو حالت برخوردار است.

این دستگاه هیبریدی دارای نمایشگری با حاشیه‌های باریک و لبه‌های منحنی دارد که ساختار آن را مشابه یک تبلت می‌کند. پوستر منتشر شده برای اعلام معرفی میت بوک E نیز بیانگر این است که این محصول از سیستم عامل ویندوز 11 استفاده می‌کند.

رویداد معرفی محصولات هواوی

از جمله ویژگی‌های شاخص لپ تاپ دو در یک هواوی میت بوک E می‌توان به قابلیت‌های جذاب نرم افزاری، پشتیبانی از صفحه کلید جداشدنی، قلم هوشمند M Pencil، بهره‌مندی از دوربین پشتی و حسگر اثر انگشت در لبه فریم دستگاه اشاره کرد.

علاوه بر لپ تاپ MateBook E، ساعت هوشمند هواوی واچ جی تی رانر – Huawei Watch GT Runner نیز در رویداد امروز معرفی محصولات هواوی معرفی خواهد شد. این دستگاه جدید در سری ساعت های هوشمند ورزشی هواوی قرار می‌گیرد که با در نظر گرفتن نیازهای ورزشکاران و به خصوص دوندگان حرفه‌ای عرضه می‌شود.

رویداد معرفی محصولات هواوی

پوسترهای منتشر شده از این ساعت هوشمند، ظاهر اسپورت و کاربرپسند آن را نمایش می‌دهد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره مشخصات فنی واچ جی تی رانر منتشر نشده، اما مشخص است که هواوی در این محصول تمرکز زیادی بر ورزش‌های دو و پیاده‌روی داشته و اطلاعات دقیق و حرفه‌ای مثل ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را به عنوان فاکتورهای کلیدی سلامتی به کاربران ارائه می‌دهد.

رویداد معرفی محصولات هواوی

از جمله ویژگی‌های دیگری که برای این ساعت هوشمند تایید شده، سیستم موقعیت یاب یا جی پی اس با فرکانس دوگانه است که با 135 درصد دقت بیشتر از نظر موقعیت‌یابی و بدون نیاز به اتصال با گوشی هوشمند، مسیرهای طی شده در طول فعالیت ورزشی شما را ثبت می‌کند.

این روزها پلتفرم گسترده هارمونی در مرکز توجه هواوی قرار گرفته و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود ساعت هوشمند Watch GT Runner از سیستم عامل HarmonyOs بهره ببرد. همچنین در رویداد معرفی محصولات هواوی انتظار داریم محصولات بیشتری با امکان پیوستن به پلتفرم یکپارچه هارمونی رونمایی شوند. قابل ذکر است که این دو دستگاه جدید هواوی به طور کامل از قابلیت سوپر دیوایس پشتیبانی می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*