اطلس

اطلس جایگزین ساینا و تیبا می‌شود

شرکت سایپا به زودی هاچ بک اطلس و کراس اوور آریا را روانه بازار کشور خواهد کرد. تمام مراحل تولید این خودروها در داخل کشور انجام می‌شود.

سید جواد سلیمانی،‌ مدیرعامل شرکت سایپا در همایش تجلیل از نمایندگی‌های برتر سایپا با اشاره به این که اعمال تحریم‌های بین‌المللی و خروج شرکای خارجی از کشور منجر به انجام نشدن تعهدات و در نتیجه نارضایتی مردم شد، عنوان کرد که در سال ۹۷ مشکلات بسیاری زیادی پیش روی صنعت خودرو کشور قرار گرفت و به دلیل کاسته شدن از میزان تولید خودرو، تحویل خودروها با تأخیر همراه شد که مردم نسبت به این موضوع اعتراضات گسترده‌ای انجام دادند.

سلیمانی با اشاره به این که همکاری قطعه‌سازان ایرانی، مهندسان ایرانی و کارگران خطوط تولید بسیاری از موانع را از پیش روی صنعت خودرو کشور برداشته است، بیان کرد در حال حاضر باید تلاش کنیم تیراژ‌ تولید را بالا ببریم و همچنین کیفیت خودرو را نیز بهبود ببخشیم تا بدین واسطه مشتریان از ما راضی شوند.

وی در ادامه در خصوص برنامه آینده شرکت سایپا عنوان کرد گروه خودروسازی سایپا تلاش دارد تا بتواند اتومبیل‌های مدرن و باکیفیت را روانه بازار کشور کند که برای اجرای این برنامه و ارائه خدمات مناسب به مشتریان باید نمایندگی‌های رسمی سایپا نهایت همکاری را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سایپا در ادامه با اشاره به این که طی دهه ۷۰ محصولات شرکت سایپا این مجموعه را به خودروسازی برتری تبدیل کرده بودند،‌ بیان کرد تولید محصولات مدرن اصلی‌ترین راه حلی است که می‌تواند شرکت سایپا را به دوران اوج خود بازگرداند. طی ۲۵ سالی که اتومبیل پراید توسط شرکت سایپا به بازار عرضه می‌شد این مجموعه به دلیل نبود بودجه کافی نتوانست اقدام به تولید محصولات جدید و قیمت مناسب کند که این موضوع آسیب‌های جدی را برای سایپا به همراه داشت و پراید به سمبل ناتوانی صنعت خودرو کشور تبدیل شده بود که در نهایت سایپا تصمیم گرفت تا این اتومبیل را از خط تولید خود خارج کند.

سایپا باید تلاش کند که ذهنیت جامعه را نسبت به خود با تولید محصولات مدرن و باکیفیت عوض کند و مردم پیشرفت سایپا و همچنین تلاش این شرکت برای رونق صنعت خودرو کشور را به چشم ببیند. به منظور این که مردم پیشرفت شرکت سایپا را باور کنند، نمایندگی‌های رسمی این شرکت باید در راستای ارائه خدمات مناسب‌تر قدم بردارند.

سلیمانی ادامه داد هم‌اکنون بیش از ۱۵ ماه است که گروه خودروسازی سایپا تولید پراید را متوقف کرده،‌ اما همچنان برخی عنوان می‌‌کنند پراید روی خط تولید سایپا قرار دارد. از این رو باید تمام اعضای این مجموعه سعی کنند تا به مردم ثابت شود خط تولید پراید تعطیل شده و این گروه خودروسازی دوران جدیدی را آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت سایپا در ارتباط با خودرو شاهین که زمستان سال گذشته روانه بازار کشور شد،‌ عنوان کرد شرکت خودروسازی سایپا تمام تلاش خود را انجام داده تا بتواند این خودرو را ایمن و مستحکم به تولید برساند، محصولات سایپا باید با کیفیت بالا تولید شوند تا بتوانند رضایت حداکثری مشتریان را جلب کنند. سلیمانی ادامه داد طی سه سال آینده ۹ محصول جدید از سوی شرکت سایپا به بازار عرضه خواهد شد که فرآیند تولید این خودروها و همچنین ساخت قطعات آن‌ها در داخل کشور صورت خواهد گرفت.

سایپا به زودی کراس اوور آریا و هاچ بک اطلس را روانه بازار خواهد کرد

اطلس

وی در ادامه با اشاره به این که هاچ بک اطلس و همچنین کراس اوور شاهین به زودی توسط شرکت سایپا روانه بازار کشور خواهند شد،‌ بیان کرد آغاز تحریم‌ها کار را برای تولید محصول جدید بسیار سخت کرده بود،‌ اما با تولید و عرضه شاهین مسیر برای عرضه خودروهای داخلی جدید هموار شد و سایپا به این نتیجه رسید که می‌تواند خودروهای بومی نظیر اطلس و آریا را نیز روانه بازار کشور کند.

مدیرعامل شرکت سایپا در انتها ضمن اشاره به این که دولت سیزدهم از تولید و صنعت حمایت حداکثری می‌کند،‌ خاطرنشان کرد بسیار خرسند هستیم که وزارت صمت توجه ویژه‌ای به تولیدکنندگان دارد و همواره در تلاش برای از بین بردن موانع است.