مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ردمی K50

مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ردمی K50 منتشر شد

مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ردمی K50 فاش شده است. باید منتظر یک نمایشگر با مشخصات پرچمداران گران قیمت روی گوشی ردمی کی 50 باشیم.

همزمان با اینکه شیائومی خودش را رونمایی از گوشی شیائومی 12 با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌کند، روی دیگر گوشی‌های پرچمدار خودش هم کار می‌کند. ردمی کی 50، یکی دیگر از گوشی‌های رده بالا این شرکت چینی است که احتمالاض ماه فوریه یا مارس معرفی می‌شود و در بهار آینده وارد بازار خواهد شد. در حالی که سخت افزار این گوشی مصرف انرژی پایینی دارد، اما عملکرد بسیار توانمندی هم دارد. گوشی‌های سری K‌ دیگر مثل گذشته پرچمداران ارزان قیمتی نیستند.

جزئیات جذابی از نمایشگر گوشی شیادومی ردمی K50

این خانواده تمام امکاناتی که یک گوشی پرچمدار باید داشته باشد را ارائه می‌کنند. به طور مثال گوشی ردمی K40 با یک طراحی بسیار باشکوه و یک نمایشگر OLED E4 با نرخ رفرش بالا عرضه شد. اکنون گفته می‌شود، نسل جدید این گوشی هم همین استراتژی را دنبال خواهد کرد و همچنان از یک نمایشگر فوق باکیفیت برخوردار خواهد بود.

ساعاتی پیش، یکی از محبوب‌ترین افشاگران چینی در حساب کاربری ویبو خودش مشخصات نمایشگر گوشی شیائومی ردمی K50 را منتشر کرد. به گفته او، محصولات جدید ردمی در 5 دسته مختلف شامل چیپست مستقل نمایشگر، LCD، نمایشگر OLED با متریال E6، فناوری نرخ رفرش انطباق‌پذیر و وضوح بسیار شفاف 4K عرضه خواهند شد.

رزولوشن 2K، چیپست مستقل نمایشگر و نمایشگر OLED با متریال E6 همگی ویژگی‌هایی هستند که تا پیش از این برند ردمی از آن‌ها در گوشی‌هایش استفاده نکرده است. و به نظر می‌رسد گوشی Redmi K50، به نخستین گوشی این برند تبدیل خواهد شد که رزولوشن نمایشگر آن 2K است و از تنظیمات مختلف نرخ رفرش بالا پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سری ردمی K50 شیائومی، احتمالا با پردازنده قدرتمند دایمنسیتی ۲۰۰۰ عرضه می‌‎شوند

به تازگی Lu Weibing، مدیرعامل ردمی از چیپست جدیدی به نام Dimensity 2000 نام برده است. او در یک پست وبلاگی نوشته بود که «از چیپ دایمنسیتی 2000 چه می‌دانید؟». به نظر می‌رسد این چیپست که تراشه پرچمدار بعدی کمپانی مدیاتک است، در قلب تپنده گوشی‌های ردمی کی 50 نیز حضور خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*