اوپو رینو 6

پادشاه جدید باتری موبایل در دگزومارک؛ اوپو رینو 6 ، آیفون 13 پرو مکس را شکست داد!

اوپو رینو 6 توانسته است با عملکرد فوق‌العاده در تست باتری وب‌سایت دگزومارک آیفون 13 پرو مکس را نیز پشت سر بگذارد. تاج پادشاهی هم اکنون بر سر Oppo Reno 6 است.

شش ماه پیش بود که گوشی اوپو رینو 6 5G به عنوان مقرون به صرفه‌ترین عضو از سری Reno 6 معرفی شد و حالا شاهد بررسی آن توسط وب‌سایت دگزومارک هستیم. وب‌سایت دگزومارک باتری گوشی‌های مختلف را از لحاظ پارامتر‌های مختلف بررسی می‌کند و در نهایت تحت سه عنوان پایداری، سرعت شارژ و بازدهی به آنها نمره می‌دهد.

اوپو رینو 6 در صدر رتبه‌بندی باتری دگزومارک

این گوشی میان رده توانسته با کسب ۹۶ امتیاز در جایگاه نخست رتبه‌بندی باتری DXOMARK قرار گیرد. در جایگاه دوم نیز آيفون 13 پرو مکس با ۸۹ امتیاز قرار گرفته است.

اوپو رینو 6

بر اساس بررسی انجام شده، اوپو رینو 6 توانسته بهترین امتیاز را از نظر پایداری باتری در مقایسه با گوشی‌های همرده خود به دست آورد.

هنگامی که ظرفیت باتری به کمتر از ۵۰ درصد برسد،‌ می‌توان با تنها ۵ دقیقه شارژ بیش از ۱۰ ساعت به عمر باتری گوشی اضافه کرد که حقیقتا شگفت انگیز است. چنین چیزی به لطف سیستم شارژ سریع ۶۵ وات SuperVOOC 2.0 میسر شده است.

هرچند که عملکرد آيفون 13 پرو مکس در این قسمت با اختلاف ۱۴ امتیاز از گوشی اوپو بهتر است. آيفون توانسته امتیاز ۸۴ را به دست آورد. این نتیجه تا حدودی به عملکرد پایین‌تر از حد انتظار باتری Oppo Reno 6 در تست تماس باز می‌گردد.

در سرعت شارژ نماینده اوپو با اختلاف زیادی نتیجه را به سود خود به پایان می‌رساند. شارژ کامل آيفون 13 پرو مکس ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه طول می‌کشد؛ اما گوشی اوپو را مي‌توان در تنها ۳۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کرد.

در نهایت نوبت به بخش بازدهی باتری می‌رسد که در اینجا نیز اوپو رینو 6 توانسته با کسب ۱۰۱ امتیاز جلوتر از آيفون با امتیاز ۹۵ قرار گیرد. اینکه اوپو توانسته است با یک گوشی میان‌رده از خیل گوشی‌های پرچمدار (اندروید و iOS) جلو بزند، قابل توجه است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*