رنجرور 2022

نگاهی نزدیک به رنجرور 2022 ؛ گالری عکس های شاسی بلند همیشه محبوب را از دست ندهید

تصاویر منتشر شده از نمای داخلی و بیرونی رنجرور 2022 از نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2021 واقعاً چشمگیر به نظر می‌رسند.

رنجرور 2022 در نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2021 در معرض عموم قرار داده شده و تصاویر متعددی از نمای داخلی و بیرونی آن تهیه شده است. به ادعای «راب فیلیپوویچ» (Rob Filipovic)، مدیر محصولات جگوار لندرور در آمریکای شمالی، این خودرو بی‌صداترین خودروی لندرور تاکنون به حساب می‌آید. البته با قیمت پایه 105 هزار دلاری باید هم چنین انتظاری را از آن داشت.

رنجرور 2022

علاوه بر این، انتظار فضای داخلی با مواد باکیفیت و گران‌قیمت از آن کاملاً بجاست و رنجرور 2022 در این زمینه کم نگذاشته است. چوب حکاکی‌شده با لیزر و پنل‌های سافت تاچ دو ردیف خود را در بر می‌گیرند و حتی در ردیف سوم و پشتی آن مواد درجه یکی به کار رفته است، درحالی که خودروسازان حتی برای شاسی بلندهای لوکس خود هم در این قسمت خساست به خرج می‌دهند و از بهترین مواد ممکن استفاده نمی‌کنند.

ردیف سوم رنجرور 2022 حداقل در مقایسه با کادیلاک اسکلید و لینکلن نویگیتور آنچنان قابل توجه به نظر نمی‌آید. به گفته فیلیپوویچ، ردیف سوم این خودرو مطابق اندازه اندازه یک انسان در اندازه عادی طراحی شده و بزرگ‌ترین ردیف سومی است که آن‌ها ساخته‌اند.

رنجرور 2022

در زمینه طراحی، رنجرور 2022 به میراث خود پایبند مانده و شاهد طراحی مینیمال و به دور از شلوغ‌کاری با قالب چهارگوش که از ضلع‌های برجسته و تیز کمتری برخوردار است، هستیم. حتی عده‌ای ممکن است در تشخیص تفاوت این نسخه با نسل قبل به مشکل بخورند اما شکل مستطیلی جدید قسمت پشت خودرو به خوبی نمایان‌گر تفاوت آن است و فلیپوویچ اظهار داشته که اولین لندروری است که این طراحی در آن پیاده‌سازی شده است.

نکته جالب دیگر پنل براقی است که وقتی خودرو خاموش باشد، به رنگ مشکی در می‌آید و چراغ‌های پشت را پنهان می‌کند. البته واضح است که این قابلیت در نسخه مشکی‌رنگ این خودرو کاربرد دارد و باعث می‌شود که خودرو به‌صورت یکدست مشکی شود.

تصاویر رنجرور 2022 از زوایای مختلف

نمای خارجی:

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره رنجرور 2022 چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*