آلتکوین

ریزش قیمت بیت کوین باعث رشد این ۱۰ آلتکوین شد

قیمت بیت کوین اخیرا با کاهش شدیدی مواجه شده و سایر ارزهای دیجیتالی محبوب نیز روند مشابه با آن را تجربه کردند، اما در این میان 10 آلتکوین توانستند با فرصت به وجود آمده به میزان چشمگیری رشد کنند.

قیمت بیت کوین چه روند صعودی و چه روند نزولی داشته باشد، سایر ارزهای دیجیتالی نیز روند مشابه با آن را تجربه خواهند کرد، اما در این میان 10 آلت کوین با استفاده از فرصت پیش آمده توانستند به میزان چشمگیری رشد کنند. بسیاری از کارشناسان چندین بار اعلام کردند میان قیمت بیت کوین و ارزش بازار صدها آلتکوین ارتباط منطقی وجود ندارد. در واقع چه بیت کوین را یک طلای دیجیتال و چه یک مکانیزم پرداخت بدانید، در هر دو حالت بین بیت کوین با اتریوم، شیبا اینو یا توکن بومی FTX اشتراک زیادی مشاهده نمی‌شود، اما با این وجود کارشناسان تاکید دارند نوسان قیمت بیت کوین تعریف‌کننده بازار کریپتو است.

پیش از از آن که قیمت بیت کوین از سطح بیش از 68 هزار دلار به کانال 55 هزار دلار سقوط کند و به واسطه آن آلتکوین ها نیز با ریزش مواجه شوند، بازار ارزهای دیجیتالی به مدت 6 هفته متوالی حالت صعودی را تجربه کرده بود، اما پس از این که در بازار روند نزولی قیمت‌ها حاکم شد، معامله‌گران تسلیم سه دشمن قدیمی یعنی ترس، عدم قطعیت و شک (FUD) شدند. البته معامله‌گران ارزهای دیجیتالی می‌دانند که دوره‌های اصلاح قیمت فرصت‌های کسب سود را نیز به همراه دارد. در همین راستا امتیاز ورتکس حدود 6 مور از 10 آلت کوین طی هفته قبل بهترین عملکرد خود را تجربه کردند.

رشد 10 آلتکوین با ریزش قیمت بیت کوین

در جدول زیر نام 10 آلت کوین را مشاهده می‌کنید که طی بازه زمانی 20 تا 27 آبان 1400 پس از این که قیمت بیت کوین از 68 هزار دلار به 58 هزار دلار سقوط کرد، به میزان سود قابل توجهی دست پیدا کردند.

آلتکوین

از 6 آلتکوین که طی هفته اخیر نسبت به سایر آلتکوین ها عملکرد فوق‌العاده‌ای را تجربه کردند می‌توان به ترتیب به سندباکس (SAND)، کوین صرافی Crypto.com با نماد (CRO)، وویجر (VGX)، شبکه کوینوس (KOIN)، توموچین (TOMO) و ایرسواپ (AST) اشاره کرد. این رشد نشان می‌دهد در زمانی که بازار روند صعودی دارد، آلت کوین ها نیز می‌توانند روند صعودی را تجربه کنند، اما در زمانی که بازار نزولی می‌شود، بررسی‌ها حاکی از آن است توکن‌هایی که از فعالیت معاملاتی منسجم و احساس اجتماعی مناسبی بهره می‌برند، در روند نزولی جای نخواهند گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*