مسافر زمان

حرفهای عجیب یک مسافر زمان که ادعا می‌کند از سال 2714 آمده است

یک کاربر که خود را مسافر زمان از سال 2714 میلادی می‌داند در شبکه اجتماعی تیک تاک با اظهارنظرهای جنجالی خود حواشی زیادی را به وجود آورد. در ادامه ادعاهای این فرد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

طی سال‌های گذشته افراد زیادی با ادعای این که مسافر زمان هستند توانستند نگاه بسیاری از افراد را به خود جلب کنند. این افراد با اظهارنظرهای عجیب خود بعضا حواشی زیادی را نیز به همراه داشتند و برخی از آنها هم توانستند به شهرت زیادی دست پیدا کنند. در همین راستا کاربری در شبکه اجتماعی تیک تاک خود را یک مسافر زمان معرفی کرده و می‌گوید از سال 2714 میلادی به زمان حال آمده است. وی در حساب کاربری خود چند اتفاق مهم که در آینده نزدیک رخ خواهد داد را نیز پیش‌بینی کرده که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

مسافر زمان

این کاربر که هویت واقعی آن مشخص نیست در شبکه اجتماعی تیک تاک با حساب کاربری aesthetictimewarper@ توانسته با اظهارنظرهای مختلفی نگاه بسیاری را به خود جلب کند؛ برای مثال این فرد که خود را مسافر زمان می‌داند پیش‌بینی کرده در ماه دسامبر سال 2021 سه نوجوان موفق خواهند شد با استفاده از تخم یک دایناسور تی رکس پورتالی را برای ورود به جهانی موازی باز کنند.

مسافر زمان

وی در ادامه پیش‌بینی‌های خود اعلام کرد محققان در ماه فوریه 2022 نیز در اقیانوس اطلس شهر افسانه‌ای آتلانتیس که سکونتگاه یک گونه جدید انسان-ماهی است را کشف خواهند کرد. همچنین وی ادعا می‌کند مردان سبز رنگ کوچکی از طریق باران شهاب سنگ از فضا به زمین خواهند آمد.

مسافر زمان

علاوه بر این فرد، یک کاربر دیگر نیز با ادعای این که از سال 2027 میلادی آمده چند ویدیو را در حساب کاربری خود منتشر کرد و خود را یک مسافر زمان و آخرین انسان روی زمین می‌داند. این کاربر با حساب unicosobreviviente@ به معنای «تنها بازمانده» ویدیوها و پیش‌بینی‌های خود را منتشر می‌کند. وی در صفحه کاربری خود ویدیوهای عجیبی از خیابان‌های خالی در اسپانیا و یک راهرو مخفی در یک شهر متروکه را به اشتراک گذاشته که بازخورد زیادی داشته است. این کاربر مدعی است توانسته از یک انقراض گسترده که در آینده نزدیک رخ خواهد داد نجات پیدا کند.

گفتنی است فعالان این حوزه تمام این ادعاها را بی‌اساس دانستند و اعلام کردند چنین مطالبی با هدف جلب توجه منتشر می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چقدر چرندیات برای جلب توجه و کسب درآمد