موسسه های خیریه

اسنپ برای موسسه های خیریه تخفیف 20 درصدی نظر گرفت

اسنپ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تخفیف ویژه 20 درصدی را در اختیار موسسه های خیریه قرار داده است که این تخفیف از طریق ثبت نام در پنل سازمانی ارائه می‌شود.

اسنپ در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، تخفیف ویژه‌ای را در اختیار سازمان‌های خیریه و موسسه‌های مردم نهاد قرار می‌دهد. بر این اساس، موسسه های خیریه این امکان را خواهند داشت تا با باز کردن حساب در پنل سازمانی سرویس‌های درخواست خودرو و پیک موتوری، از تخفیف ویژه 20 درصدی برخوردار شوند. این تخفیف ویژه تا پایان امسال اعتبار دارد.

سازمان های خیریه به منظور بهره بردن از این تخفیف باید شماره تماس و نام فرد مسئول خود را به ایمیل روابط عمومی اسنپ به نشانی pr@snapp.cab بفرستند تا بتوانند در پنل سازمانی مراحل ثبت نام را انجام دهند.

تا پیش از این نیز شرکت اسنپ فعالیت‌های زیادی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود انجام داده بود. از جمله این اقدامات می‌توان به طرح‌های مختلف نیکوکاری در باشگاه مشتریان مثل تامین هزینه‌های درمان کودکان بستری شده، حمایت از تحصیل دانش‌آموزان کم‌برخوردار استان سیستان و بلوچستان و آموزش آنلاین منجر به اشتغال افراد دارای معلولیت اشاره کرد. همچنین معافیت از پرداخت کمیسیون کاربران راننده دارای معلولیت و تسهیلات ویژه برای حمل و نقل افراد دارای اتیسم از دیگر اقدامات اسنپ در زمینه مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شوند.

راهکار اسنپ برای موسسه های خیریه

تخفیف ویژه 20 درصدی برای موسسه های خیریه از دیگر قدم‌های اسنپ در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی است که هدف از آن، حمایت از سازمان‌های خیریه، کاهش هزینه‌ها و سهولت حمل و نقل این سازمان‌ها خواهد بود. پنل سازمانی، راهکاری است که اسنپ برای سهولت حمل و نقل سازمان‌ها ارائه کرده و به این ترتیب امکان مدیریت درخواست‌های متعدد و همزمان به وجود آمده است.

گزارش جامع از سفرهای سازمانی، قابلیت استفاده از کیف پول، مدیریت هزینه‌ها بدون نیاز به رسید تنخواه و فاکتورهای سفر از جمله مزایای پنل سازمانی اسنپ به شمار می‌روند.