قابلیت امنیتی جدید واتساپ

دو قابلیت امنیتی جدید واتساپ معرفی شدند

دو قابلیت امنیتی جدید واتساپ به نام‌های Message level reportings و Flash calls باعث افزایش امنیت کاربران این اپلیکیشن پیام رسان می‌شوند.

اخیراً واتساپ سخت مشغول کار روی ارائه قابلیت‌های بهبود یافته و اقدامات امنیتی بهتر برای کاربران پلتفرم پیام‌رسان خودش است. دو قابلیت امنیتی جدید واتساپ که به تازگی به این اپلیکیشن اضافه شده‌اند “Message level reporting” و “Flash calls” نام دارند. در ادامه با این دو ویژگی جدید بیشتر آشنا خواهید شد.

قابلیت Message level reporting

کاربران اکنون می‌توانند با علامت گزارشی پیامی خاص از طریق این قابلیت، یک کاربر را به واتساپ گزارش دهند. این کار با لمس طولانی یک پیام و سپس گزارش یا بلاک یک کاربر انجام می‌شود. با استفاده از این ویژگی دیگر نیازی نیست خیلی از مراحلی که پیش از این باید انجام می‌دادید را انجام دهید.

وقتی با پیام‌های اسپم، آزار و اذیت، پیام‌های ناخواسته یا پیام‌های مجرمانه مواجه می‌شوید، می‌توانید فوراً‌ از این طریق آن‌ها را به واتساپ گزارش دهید. واتساپ در آخرین گزارش خودش ادعا کرده که تنها در ماه سپتامبر 2.2 میلیون حساب کاربری را مسدود کرده است!

قابلیت Flash calls

قابلیت جدید Flash calls هم به کاربران اندرویدی که واتساپ را روی سیستم خود نصب یا نصب مجدد می‌کنند امکان می‌دهد به جای احراز هویت با پیام کوتاه، یک تماس را دریافت کنند که به صورت خودکار این کار را تکمیل می‌کند. واتساپ می‌گوید با توجه به این که همه چیز در داخل خود اپلیکیشن انجام می‌شود، این گزینه امن‌تر است.

واتساپ اخیراً امکاناتی را برای کمک به بهبود تجربه کاربری ارائه کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پیام‌های ناپدید شونده، پیام‌های یک بار مصرف و یک ویژگی جدید در حال تست که به شما اجازه می‌دهد امکان مشاهده آخرین بازدید خود از واتساپ را برای افراد خاصی از فهرست مخاطبان خود ممکن کنید، اشاره کرد.

واتساپ همچنین در حال کار روی قابلیت اتصال چند دستگاهی هست که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به اتصال گوشی خود، بتوانند به صورت همزمان روی دو دستگاه (گوشی و کامپیوتر) از واتساپ استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*