تعمیر شیائومی

شیائومی، برنامه تعمیر در خانه اپل را هم کپی کرد

تولیدکنندگان اندرویدی در بسیاری از موارد از ایده‌های اپل کپی کرده‌اند و حالا نیز شاهد برنامه تعمیر شیائومی هستیم. این برنامه در واقع تقلیدی از برنامه تعمیر در خانه اپل است.

اپل تمایل نداشت تعمیرکاران شخص ثالث محصولاتش را تعمیر کنند و به همین خاطر همیشه از کاربران می‌خواست که به مراکز خدمات رسمی این شرکت مراجعه کنند. هرچند که این شرکت پس از سال‌ها دعوای حقوقی،‌ نه تنها کوتاه آمد؛ بلکه در اقدامی قابل توجه برنامه تعمیر سلف سرویس خود را راه‌اندازی کرد که در آن به کاربران اجازه می‌دهد آيفون‌های خود را در خانه تعمیر کنند.

بر کسی پوشیده نیست که اپل همیشه به عنوان الگویی برای تولیدکنندگان اندرویدی بوده است. به همین خاطر جدیدترین اقدام این شرکت سبب شده که شیائومی برنامه تعمیر مشابه خود را راه‌اندازی کند.

واحد هند شرکت شیائومی در یک توییت کوتاه و بدون ارائه توضیحات چندان اعلام کرد که این شرکت در حال کار روی یک برنامه تعمیر در خانه است. با توجه به اینکه این خبر توسط واحد هند شیائومی اعلام شده است، احتمالا کمپانی چینی می‌خواهد در ابتدا این برنامه را به صورت آزمایشی در هند اجرا کند و سپس در صورت موفقیت به سایر بازار‌ها گسترش دهد.

ما اهمیت می‌دهیم. برای ما همیشه مهمترین چیز شما بوده‌اید. همیشه تجربه‌ای که در کنار ما دارید مهم بوده است. ما همیشه تلاش کرده‌ایم که شما را در اولویت اولمان قرار دهیم و حالا نیز می‌خواهیم یک گام رو به جلو برای شما برداریم. ما اهمیت می‌دهیم. گوش به زنگ باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*