مشخصات وان پلاس 10 پرو

مشخصات وان پلاس 10 پرو فاش شد؛ منتظر یک پرچم دار قدرتمند باشید

مشخصات وان پلاس 10 پرو فاش شد و اکنون می دانیم که پرچمدار بعدی شرکت وان پلاس OnePlus 10 Pro است. این محصول اواخر امسال معرفی می‌شود.

کمپانی وان پلاس به تازگی روی نسخه جدید گوشی پرچمدار خود کار می‌کند. پیش‌تر رندرها و تصاویر وان پلاس 10 پرو منتشر شد. اکنون اطلاعات جدیدی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند به دست ما رسیده که در ادامه مروری بر آنها خواهیم داشت.

طبق آخرین افشاگری‌های وبسایت 91Mobiles، وان پلاس 10 پرو دارای یک صفحه نمایش منحنی 6.7 اینچی امولد است و وضوح +QHD ارائه می‌کند. همچنین این نمایشگر این گوشی هوشمند، نرخ نوسازی 120 هرتزی دارد.

مشخصات وان پلاس 10 پرو

همان‌طور که گفتیم، وان پلاس 10 پرو یک صفحه نمایش امولد 6.7 اینچی مجهز خواهد بود. در سمت چپ این نمایشگر شاهد تعبیه یک پانچ هول هستیم که شبیه به هم نسلی‌های قبلی آن است.

به طور دقیق‌تر این دستگاه با نسل جدید تراشه‌های پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 898 مجهز شده است. در خصوص حافظه رم به نظر می‌رسد که 8 گیگابایت یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی خواهیم داشت و نوع حافظه داخلی UFS 3.1 است.

مشخصات وان پلاس 10 پرو

خوشبختانه OnePlus 10 Pro دارای اسلات کارت حافظه میکرو اس دی است و می‌توان فضای ذخیره سازی را تا میزان بیشتری ارتقا داد. گزارشات جدید نشان می‌دهد که این گوشی در پنل پشتی دوربین سه گانه‌ای دارد که متشکل از یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض، حسگر 50 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو است.

در پنل جلویی نیز این دستگاه از یک لنز 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی برخوردار است که در مقایسه با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی پیشرفت خوبی داشته است. گفته شده که وان پلاس 10 پرو مبتنی بر اندروید 12 و رابط کاربری اختصاصی OxygenOS 12 است.

انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و با شارژر سریع 125 واتی تامین می‌شود که در نوع خود بی‌نظیر است. در خصوص تاریخ رونمایی از این گوشی در چین، می‌توان اواخر ژانویه یا اوایل فوریه را عنوان کرد. همچنین انتظار داریم که عرضه جهانی آن در مارس یا آوریل باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*