گوشی جدید نوکیا

تصویر 4 گوشی جدید نوکیا لو رفت؛ تغییرات محسوس در میان رده‌ها

تصویر ۴ گوشی جدید نوکیا منتشر شده است. نکته جالب توجه اینکه نوکیا بالاخره تصمیم گرفته طراحی گوشي‌های میان رده خود را تا حدودی تغییر دهد.

نوکیا می‌خواهد به زودی از ۴ گوشی جدید رونمایی کند. ایوان بلس افشاگر معروف دنیای تکنولوژی چند رندر بی‌کیفیت از گوشی‌های آينده نوکیا به همراه شماره مدل آنها را منتشر کرده است.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره نام نهایی و مشخصات آنها در دسترس نیست؛ اما با توجه به تصاویر مي‌توان گفت که دو مدل از این گوشی‌ها از طراحی دوربین جدیدی بهره مي‌برند.

تصاویر ۴ گوشی جدید نوکیا

نوکیا N152DL

گوشی جدید نوکیا

گویا مدل Nokia N152DL یک گوشی پایین رده است؛ زیرا هم نمایشگر آن حاشیه زیادی دارد و هم در بدنه پشتی از تنها یک دوربین استفاده شده است. احتمالا نوکیا از اندروید Go نسخه ۱۱ یا ۱۲ در این مدل استفاده کند.

همچنین دوربین سلفی نوکیا N152DL از فلاش LED بهره مي‌برد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت، باتری قابل تعویض، درگاه microUSB و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. این گوشی احتمالا به سری C نوکیا تعلق دارد.

نوکیا N151DL

گوشی جدید نوکیا

نوکیا N151DL به نمایشگری با ناچ قطره طور و حاشیه پایینی نسبتا زیاد مجهز شده است. در بدنه پشتی نیز ماژول دوربین دایره‌ای شکل به چشم می‌آيد. با توجه به اینکه خبری از حسگر اثر انگشت نیست، به احتمال زیاد با یک گوشی اقتصادی طرف هستیم.

خبر خوب برای طرفداران موسیقی اینکه گوشی جدید نوکیا همچنان با جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه خواهد شد.

نوکیا N150DL

گوشی جدید نوکیا

نمایشگر نوکیا N150DL از ناچ قطره طور کوچکتری نسبت به سایر مدل‌ها بهره می‌برد. ماژول دوربین اکثر گوشي‌های هوشمند نوکیا به صورت دایره‌ای شکل است؛ اما در مدل N150DL، مجموعه دوربین سه‌گانه در گوشه سمت چپ بالای بدنه قرار گرفته است.

در این گوشی دکمه گوگل اسیستنت دیده نمی‌شود. گوشی جدید نوکیا با درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون همراه شده است.

نوکیا N1530DL

گوشی جدید نوکیا

گوشی جدید نوکیا N1530DL نیز با نمایشگری با ناچ قطره طور همراه شده است. احتمالا در بدنه پشتی این گوشی از شیشه استفاده شده و حسگر اثر انگشت نیز در دکمه پاور آن ادغام شده است. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به دکمه اختصاصی گوگل اسیستنت، درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

نبود خلاقیت و نوآوری به شدت در گوشی های جدید نوکیا احساس می‌شود، نظر شما چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. آخه این آشغالارو کی میخره هرچی ساخته تا حالا آشغال بدرد نخور

  2. یک سوال ماینکرافتم جزو برنامه های اول نصبی گوشی ها شده یعنی گوشی تازه خریدی روش باشه

  3. خدایی گوشیاش عالین فقط باید ارزون قیمت کذاری کنه به درد بازار ایران بخورن

  4. جمله آخرو به شدت گل گفتی
    واقعا زیادی متعصب هستند این سازنده های نوکیا