شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی

اینها لوکس‌ترین شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی بازار هستند

لوکس‌ترین شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی بازار برخی از امکانات رفاهی را در اختیارتان می‌گذارند که شاید در خودروهای دیگر پیدا نکنید.

خودروهای شاسی بلند یا اس یو وی که امروزه بسیار فراگیر شده‌اند، خلا بین سدان‌ها و تراک‌ها را پُر می‌کنند و ترکیبی از پیشرانه‌های قدرتمند، تجربه رانندگی روان، حجم و ظرفیت بالا و… را در کنار هم برای شما به ارمغان می‌آورند. علت اصلی محبوبیت این خودروها و رشد روزافزون آن‌ها در بازار، کاربردی بودن آن‌ها است؛ با آن‌ها می‌توانید آخر هفته با خیال راحت با خانواده خود به دل جاده بزنید و در عین حال که مسیری طولانی را به راحت‌ترین شکل ممکن رانندگی می‌کنید، بابت امکانات و تجهیزات لازم برای حمل بار نیز نگرانی نخواهید داشت. در ادامه به لوکس‌ترین شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی بازار می‌پردازیم.

لوکس‌ترین شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی بازار

آئودی Q7 مدل 2021

10. آئودی Q7 مدل 2021 (اروپایی)

آئودی Q7 که تا به حال دو نسل از آن به عرضه رسیده، اولین خوردوی شاسی بلند آئودی محسوب می‌شود و مبتنی بر پلتفرم MLB Evo از «گروه فولکس واگن» (Volkswagen Group) طراحی و ساخته شده است. آئودی Q7 مدل 2021 که در محدوده قیمت بین 56 هزار تا 73 هزار دلار قرار می‌گیرد، خودرویی لوکس و مجهز برای یک سفر آخر هفته راحت با خانواده است.

آئودی Q7 مدل 2021

در این خودرو شاهد صندلی‌های برقی با روکش چرمی والکونا و قابلیت گرمایش و ماساژ هستیم که نهایت راحتی را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورند. سایر قابلیت‌های لوکس در بالاترین تیپ آئودی Q7 شامل درب‌های برقی سافت کلوز، تعلیق هوایی تطبیق‌پذیر، نمایشگر هدآپ و سیستم استریو با 23 اسپیکر می‌شوند.

بی ام و ایکس 5 مدل 2021

9. بی ام و ایکس 5 مدل 2021 (اروپایی)

بی ام و ایکس 5 نسل چهارم مبتنی بر پلتفرم (Cluster Architecture (CLAR ساخته شده و به‌صورت همزمان یک خودروی لوکس، اسپرت و کاربردی است که آن را به یکی از همه‌جانبه‌ترین گزینه‌ها در بین کل شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی تبدیل می‌کند. بی ام و ایکس 5 سه پیشرانه متفاوت، همگی با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک را دارا است که باعث می‌شود این خودرو از شتاب بالایی بهره‌مند شود.

بی ام و ایکس 5 مدل 2021

در بی ام و ایکس 5 سیستم کنترل آب و هوای چهار قسمته، نمایشگر هدآپ، صندلی‌های برقی گرمکن و گرمکن فرمان به کار رفته است. این خودرو همچنین از ریموت استارت، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سیستم کمکی پارک دوبل، لیفت‌گیت برقی و سیستم صوتی با 20 اسپیکر برخوردار است.

لندرور دیفندر 110 مدل 2021

8. لندرور دیفندر 110 مدل 2021 (اروپایی)

لندرور دیفندر 110 مدل 2021 درحالی که به ذات آفرود خود پایبند مانده، در خیابان یک تجربه رانندگی نرم و روان را هم برای شما فراهم می‌کند. موتور پایه 4 سیلندر توربوی این خودرو با قدرت 296 اسب بخار برای رفت و آمد روزانه کاملاً راضی‌کننده است ولی در عین حال اگر بخواهید به دل بیابان بزنید و یک تجربه آفرود هیجان‌انگیز داشته باشید، پیشرانه آپشنال 6 سیلندر آن با قدرت 395 اسب بخار و سیستم هیبرید ملایم به کارتان خواهد آمد. قابلیت آفرود این خودرو مشخصه‌ای است که آن را بین سایر شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی برجسته می‌سازد.

لندرور دیفندر 110 مدل 2021

لندرور دیفندر 110 از قابلیت‌های لوکسی نظیر سیستم کنترل آب و هوای سه قسمته، نمایشگر هدآپ، روکش چرمی، تهویه صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های عقب و سنسور کیفیت هوا بهره می‌برد. حتی می‌توانید در یخچالی که در آن تعبیه شده نوشیدنی نگه دارید تا در صورت نیاز با یک نوشیدنی سرد جانی تازه کنید.

مرسدس بنز جی ال اس مدل 2021

7. مرسدس بنز جی ال اس مدل 2021 (اروپایی)

نسل سوم مرسدس بنز جی ال اس در سال 2019 در قالب مدل 2020 عرضه شد و اکنون مدل 2021 این خودرو در چهار تیپ موجود است. در هر تیپ، پیشرانه متفاوتی به کار رفته است درحالی که همگی از گیربکس 9 سرعته اتوماتیک بهره‌مند هستند. موارد به کار رفته در کابین جی ال اس نیز دارای بالاترین کیفیت هستند و تزئینات چوبی و روکش چرمی واقعی را در فضای داخلی این خودرو مشاهده می‌کنیم.

مرسدس بنز جی ال اس مدل 2021

در سراسر فضای داخلی مرسدس بنز جی ال اس مدل 2021 سیستم تنظیم دما پیاده‌سازی شده است؛ صندلی‌ها دارای قابلیت گرمایش و ماساژ هستند، دسته‌های صندلی‌ها گرمکن هستند و جالیوانی‌ها نیز از قابلیت گرمایش و سرمایش برخوردارند. همچنین سیستم کنترل آب و هوای خودکار چند قسمته، سیستم اطلاعات و سرگرمی برای صندلی‌های عقب و یخچال کنسولی جزو سایر ویژگی‌های این شاسی بلند لوکس هستند.

مرسدس بنز جی کلاس 2021

6. مرسدس بنز جی کلاس 2021 معروف به جی واگن (اروپایی)

مرسدس بنز جی کلاس که نسل دوم آن در نمایشگاه خودروی بین‌المللی آمریکای شمالی 2018 معرفی شد، در طول سال‌ها کامل‌تر شده و یک خودروی نمادین با قابلیت آفرود است که جزو خاص‌ترین موارد بین کل شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی به شمار می‌رود. جی واگن مجهز به پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو با قدرت 416 اسب بخار و گشتاور 610 نیوتون‌متر بوده و کابین آن با امکانات لوکسی که دارد، واقعاً چشمگیر است.

مرسدس بنز جی کلاس 2021

تنظیم برقی صندلی‌های جلو و فرمان، گرمکن صندلی‌، نورپردازی داخلی، سیستم تصفیه هوا، ریموت استارت و سیستم ورود بدون کلید جزو ویژگی‌های لوکس این شاسی بلند جذاب به حساب می‌آیند. صندلی‌های دارای قابلیت ماساژ و تهویه، گرمکن فرمان و نمایشگرهای 10 اینچی برای صندلی‌های عقب سایر آپشن‌های جی واگن هستند.

جی ام سی یوکان 2021

5. جی ام سی یوکان 2021 (آمریکایی)

شاسی بلند باابهت جی ام سی یوکان 2021 مبتنی بر پلتفرم GMT T1XX، در فوریه 2020 بازطراحی و معرفی شد. سه پیشرانه متفاوت برای این خودروی 2650 کیلوگرمی ارائه شده است؛ دو پیشرانه گازسوز با قدرت 355 و 420 اسب بخار و یک پیشرانه دیزلی توربو با گشتاور 623 نیوتون‌متر.

جی ام سی یوکان 2021

در جی ام سی یوکان 2021 نیز مثل سایر شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی لوکس، روکش چرمی، گرمکن فرمان و صندلی‌های جلو و همچنین صندلی‌های تاشوی برقی در ردیف سوم قابل مشاهده است. از سایر آپشن‌های انتخابی هم می‌توان به رکاب‌های برقی و سیستم اطلاعات و سرگرمی برای صندلی‌های عقب اشاره کرد.

لینکلن آویاتور 2021

4. لینکلن آویاتور 2021 (آمریکایی)

آویاتور سوار بر پلتفرم Ford CD با قیمت 52 هزار دلاری، علاوه بر یکی از بهترین گزینه‌ها بین لوکس‌ترین شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی بازار، بهترین خودروی شاسی بلند از لینکن بر شمرده می‌شود. این خوردو به‌جز سیستم اطلاعات و سرگرمی ساده و به دور از پیچیدگی، شامل یک سری قابلیت‌های لوکس دیگر هم می‌شود که هر کاربری از آن استقبال می‌کند.

لینکلن آویاتور 2021

این قابلیت‌ها عبارت‌اند از گرمکن صندلی‌ها و فرمان، سیستم کنترل آب و هوای خودکار چهار قسمته، درب‌های سافت کلوز و سیستم صوتی با 28 اسپیکر. آویاتور درحالی که نسبت به رقبای خود مانند بی ام وی ایکس 5 و لندرور دیفندر 110 قیمت پایین‌تری دارد، قادر به حمل سرنشینان و بار بیشتری است و بسیاری از قابلیت‌ها در آن گنجانده شده است.

فورد برانکو 2021

3. فورد برانکو 2021 (آمریکایی)

فورد برانکو پس از یک وقفه 25 ساله، در سال 2021 قدرتمندتر و چشمگیرتر از همیشه برای ششمین نسل خود بازگشته است و در مدل‌های مختلف با محدوده قیمتی بین 35 تا 61 هزار دلار در دسترس است.

فورد برانکو 2021

فورد برانکو ضمن ریموت استارت، گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل آب و هوای خودکار دو قسمته، شامل پنل‌های بدنه جداشونده و سقف پارچه‌ای (سافت تاپ) است.

کادیلاک اسکلید 2021

2. کادیلاک اسکلید 2021 (آمریکایی)

مدل 2021 کادیلاک اسکلید آغازگر نسل پنجم این خودرو است که یکی از لوکس‌ترین گزینه‌ها بین کل شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی به شمار می‌رود. این خودرو دارای 5 تیپ مختلف با امکانات سطح بالا است و علاوه بر اینکه نسبت به مرسدس بنز جی ال اس گزینه مقرون به صرفه‌تری است، ظرفیت یدک‌کشی بالاتری را ارائه می‌دهد.

کادیلاک اسکلید 2021

بر خلاف مدل‌های قبلی اسکلید که مواد به کار رفته در فضای داخلی آن‌ها کیفیت پایینی داشتند، می‌توان مواد درجه یکی را در کابین کادیلاک اسکلید 2021 به همراه قابلیت‌هایی مثل ریموت استارت، سیستم ورود بدون کلید و سیستم کنترل آب و هوای سه قسمته مشاهده کرد. یونیزاسیون هوا و یخچال آپشن‌های دیگر این خودرو هستند.

لینکلن نویگیتور 2021

1. لینکلن نویگیتور 2021 (آمریکایی)

لینکلن نویگیتور 2021 که روی پلتفرم Ford T3 ساخته شده و وزن آن به حدود 2750 کیلوگرم می‌رسد، با پیشرانه V6 توئین توربوی خود قادر به تولید قدرت 450 اسب بخار و گشتاور 610 نیوتون‌متر است. این خودرو در سه تیپ عرضه شده است که دو تیپ بالاتر آپشن فاصله طولانی بین محورها را با خود به دنبال دارند.

لینکلن نویگیتور 2021

از قابلیت‌های لینکلن نویگیتور 2021 به‌جز سیستم کنترل آب و هوای سه قسمته، روکش چرمی، گرمکن و تهویه صندلی‌ها، باید به شارژ بی‌سیم، 6 پورت USB، دو تاچ‌اسکرین 10 اینچی برای صندلی‌های عقب و سیستم استریو با 20 اسپیکر اشاره کرد.

نظر شما کاربران گجت نیوز درباره لوکس‌ترین شاسی بلندهای آمریکایی و اروپایی موجود در بازار چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عکس رو لطفا بزارید زیر عنوان ها

    شما اول عکس می زارید بعد مثلا می نویسید “۷. مرسدس بنز جی ال اس مدل ۲۰۲۱ (اروپایی)”

    این طوری چشم بیننده نمی تونه تشخیص بده عکس، مربوط به مطلب “۸. لندرور دیفندر ۱۱۰ مدل ۲۰۲۱ (اروپایی)” هست یا مطلب “۷. مرسدس بنز جی ال اس مدل ۲۰۲۱ (اروپایی)”

    ابتدا عنوان بنویسید و بعد عکس رو بزارید و سپس زیر عکس، متن مطلب بنویسید و داخل مطلب عکس های دیگه هم می تونید بزارید ولی مطلب رو حتما با متن تموم کنید

    سپاس از گجت نیوز