سیستم خودران تسلا

وحشت خبرنگار CNN در استفاده از سیستم خودران تسلا + ویدیو

در این ویدیو خبرنگار رسانه CNN به بررسی عملکرد سیستم خودران تسلا در محیط‌های شهریِ شلوغ پرداخته است.

پیشرفت‌های چشم‌گیر تسلا در سال‌های اخیر این کمپانی را به یکی از طلایه‌داران صنعت خودروسازی و تکنولوژی‌های نوین تبدیل کرده است. در دنیای امروز که طرفداری از یک کالا یا برند گاهی با حمایت بدون تعقل و یک‌جانبه اشتباه گرفته می‌شود، بررسی عملکرد برخی محصولات دشوار می‌شود؛ زیرا طرفداران افراطی کمپانی‌هایی مانند تسلا یا اپل واکنش‌های تندی به انتقادها دارند. موردی که در بررسی سیستم خودران FSD توسط مایک بالابان، سردبیر حمل و نقل CNN نیز مشهود است!

بالابان سیستم رانندگی خودکار FSD بتا تسلا را همانند رانندگی یک نوجوان ارزیابی می‌کند. او اعتقاد دارد عملکرد این سیستم غیرقابل پیش‌بینی است و هنگام حرکت در خیابان‌های پرترافیک استفاده از آن احساس امنیت را به شما القا نخواهد کرد. مایک بالابان در یک بررسی نسبتاً جامع سیستم خودران FSD بتا تسلا را مورد آزمون قرار داده و برای این کار از یک دستگاه تسلا مدل 3 استفاده کرده است.

بررسی عملکرد سیستم خودران تسلا در خیابان

طی چند سال اخیر بررسی‌های مثبت و منفی بسیاری از سیستم‌های پیشرو خودروهای تسلا در اینترنت منتشر شده که اکثر آن‌ها به ایرادات بزرگ این سیستم‌ها در رعایت فاصله ایمن و تغییر به موقع مسیرها اشاره دارند، با این حال ایلان ماسک و حامیان لو بارها ادعا کرده‌اند که این بررسی‌ها مغرضانه هستند و هدف اغلب آن‌ها تخریب وجهه تسلا است.

نظر شما در این باره چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*