جک E10X

خودروی جدید جک E10X معرفی شد؛ یک هاچ بک برقی دوست داشتنی

جک E10X معرفی شد. شرکت چینی JAC این هاچ بک الکتریکی را به مناسبت 15 سالگی کارخانه تولیدی خود در مکزیک رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو برقی آشنا می‌شویم.

شرکت چینی جک مدتی است که به شکل جدی انواع خودروهای برقی خود را به بازار مکزیک عرضه می‌کند و به تازگی نیز به مناسبت 15 سالگی کارخانه سیوداد ساهاگون در مکزیک از خودرو برقی جدید خود با نام E10X پرده برداشت. این هاچ بک برقی قرار است به عنوان جانشین مدل e Sei 1 به بازار عرضه شود که البته نسبت به آن در بخش طراحی و امکانات ارتقا پیدا کرده و اکنون می‌تواند سطح بهتری از رانندگی شهری را ارائه دهد.

مشخصات جک E10X

جک E10X

شرکت جک خودرو برقی E10X را در قالب یک محصول برقی کوچک ویژه شهر طراحی کرده است که حدود 3.6 متر طول، 1.6 متر عرض و 1.4 متر ارتفاع دارد. این خودرو به دلیل برخورداری از جلوپنجره مشبک، تضاد رنگ و خطوط شکسته مربعی نسبت به مدل e Sei 1 از ظاهری جذاب و به‌روزتر بهره می‌برد.

جک E10X

خودرو برقی جک E10X در 4 رنگ سفید، قرمز، سبز و آبی به فروش خواهد رسید، اما سقف تمام آنها مشکی خواهد بود تا تضاد رنگ بتواند ظاهر جذابی را به وجود آورد. برای این خودرو چراغ‌های جلو LED و رینگ‌های 14 اینچی نیز در نظر گرفته شده است. طراحان برای کابین این خودرو از متریال سخت استفاده کردند، اما با این وجود نسبت به مدل e Sei 1 سطح طراحی و کیفیت آن ارتقا پیدا کرده است. ضمن این که طراحان با استفاده از رنگ سفید و فلزی در بخش‌های مختلف توانستند نمای جذابی را به وجود آورند.

جک E10X

جک E10X به یک نمایشگر 10.25 اینچی و یک پنل دیجیتالی 6.2 اینچی مجهز شده که توانستند نمای فناورانه‌ای را در کابین به وجود آورند. از سایر امکانات این خودرو برقی نیز می‌توان به کلید هوشمند، ترمز پارک الکتریکی، تهویه هوا، صندلی‌هایی با روکش چرم مصنوعی، آینه و پنجره برقی اشاره کرد. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز از دو کیسه هوای برای سرنشینان جلو، دوربین عقب، ترمز دیسکی روی هر دو محور، کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز ABS و نمایش فشار تایرها بهره می‌برد.

جک E10X

این خودروساز چینی برای خودرو برقی جدید خود یک پیشرانه الکتریکی و یک باتری 30.2 کیلووات ساعتی را در نظر گرفته که با یک بار شارژ کامل قادر است حدود 360 کیلومتر را بپیماید. پیشرانه این خودرو قادر است قدرتی برابر با 60 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین این خودرو از سیستم موتور احیاکننده و سه حالت رانندگی مختلف نیز بهره می‌برد.

جک E10X

جک E10X در دو مدل شهری و باری در بازار مکزیک به فروش خواهد رسید. مدل باری که با نام کارگو (Cargo) شناخته می‌شود با هدف ارائه فضای حمل بار بیشتر فاقد صندلی‌های عقب خواهد بود؛ در واقع این خودرو به شکل ویژه برای کسب‌وکارهایی که خواهان یک وسیله نقلیه کوچک با کارایی بالا هستند طراحی شده است. مدل شهری نیز همانطور که از نام آن مشخص است مختص رانندگی در جاده‌های شهری خواهد بود. قیمت نسخه کارگو این خودرو حدود 19 هزار و 900 دلار و قیمت مدل شهری آن نیز 20 هزار و 300 دلار برای بازار مکزیک اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*